L'Ajuntament de Montcada i Reixac està estudiant suspendre durant un any l'aprovació de noves llicències per a empreses vinculades amb la logística. Un anunci que ha arribat després que s'arrossegui un any i mig en el qual han detectat un increment de l'activitat de companyies d'aquest sector, atretes per la seva proximitat amb Barcelona.
L'alcaldessa, Laura Campos, ha assegurat que volen repensar amb quin tipus d'activitat econòmica volen omplir els polígons de la localitat, afectats pel tancament de firmes industrials i les que ja operen ho podran seguir fent i fins i tot ampliar l'activitat.
La mesura s'aplicarà en zones industrials on s'han registrat un major augment d'aquest sector de la logística. "Fa un any i mig hem anat perdent indústria als nostres polígons i hem recuperat activitat econòmica, però del sector de la logística", ha explicat Campos. Aquesta pujada es deu, ha apuntat l'alcaldessa, per la proximitat de Montcada amb la capital catalana, fàcilment accessible per carretera a través de vies com les autopistes C-33 i C-58 i la carretera C-17. "Som un caramelet per a les empreses de logística", ha rematat.
Montcada avalua la suspensió de noves llicències per a activitats relacionades amb la logística
Societat
L'Ajuntament vol repensar el tipus d'activitat econòmica als polígons industrials
ARA A PORTADA
-
Acció Pesta porcina: Mossos i Guàrdia Civil tornen a escorcollar el laboratori de l'IRTA-CReSA Arnau Urgell i Vidal
-
-
Societat Un camió cisterna tanca el pas a una grua després d'una picabaralla a la C-58, a Sabadell Redacció
-
Esports La FAV denuncia el porter del Sabadell Diego Fuoli per un «delicte d'odi» en la celebració de l'ascens Redacció
-
Societat Joan Jubany, sobre l'assassinat de la seva germana: «Qui ho va fer, que ens ho expliqui i ens deixi tancar el cercle» Redacció
Publicat el
19 de desembre de 2021 a
les 14:00
Et pot interessar
-
Societat
Controlat el foc de Santa Perpètua que ha cremat 20.000 metres quadrats de la nau d'Honda
-
Societat
La jutgessa denega a Laiglesia la petició de més dies per presentar l'escrit de defensa
-
Societat
Un magistrat del Suprem i un del Constitucional, pregoners de la Festa Major de Badia
-
Societat La defensa de Laiglesia demana «més temps» per respondre a les acusacions pel cas Jubany
-
Societat
Per què quatre helicòpters militars han sobrevolat Sabadell i Terrassa?
-
Societat La polèmica discoteca Waka desafia l'ordre de tancament
