02
de novembre
del
2016
Actualitzat
a les
16:54h
El Paddock, el centre comercial de referència de l'Eix Macià, juntament amb El Corte Inglés, està en plena fase de renovació. Tal i com ja us va avançar NacióSabadell, l'espai presenta una imatge irreconeixible en aquests darrers mesos arran del procés de remodelació a què s'està sotmetent.
El centre estarà en obres tot el 2017 sense data de finalització dels treballs fixada, donat que encara estan pendents de rebre la preceptiva llicència per part de l’Ajuntament de Sabadell per ser iniciades. En una primera fase es renovaran totalment les instal.lacions, concretament les àrees de climatització, ventilació, enllumenat, sostres, càmeres de seguretat, portes, accessos i porxos d’entrada. "S'eliminaran els quioscos que interfereixen la visió del conjunt de les plantes, entre altres", explica Sílvia Tuneu, gerent del centre comercial.
En una segona fase es milloraran les comunicacions verticals entre les plantes i es rehabilitarà la façana. També es crearà un nou nucli de lavabos a la planta primera i es renovarà totalment el nucli existent a la planta -1. Tot plegat compta amb un pressupost estimat de 1,5 milions d’euros.
L'objectiu és renovar-se i acollir noves marques comercial per rellançar l'espai, molt popular als anys 90 i durant la primera dècada d'aquest segle.
El centre estarà en obres tot el 2017 sense data de finalització dels treballs fixada, donat que encara estan pendents de rebre la preceptiva llicència per part de l’Ajuntament de Sabadell per ser iniciades. En una primera fase es renovaran totalment les instal.lacions, concretament les àrees de climatització, ventilació, enllumenat, sostres, càmeres de seguretat, portes, accessos i porxos d’entrada. "S'eliminaran els quioscos que interfereixen la visió del conjunt de les plantes, entre altres", explica Sílvia Tuneu, gerent del centre comercial.
En una segona fase es milloraran les comunicacions verticals entre les plantes i es rehabilitarà la façana. També es crearà un nou nucli de lavabos a la planta primera i es renovarà totalment el nucli existent a la planta -1. Tot plegat compta amb un pressupost estimat de 1,5 milions d’euros.
L'objectiu és renovar-se i acollir noves marques comercial per rellançar l'espai, molt popular als anys 90 i durant la primera dècada d'aquest segle.