
Imatge dels comerciants que s'han sumat a la campanya. Foto: Sabadell Comerç Centre
Sabadell Comerç Centre ha posat en marxa una campanya que vol reivindicar l’amor cap al centre de la ciutat. Es tracta de #somelcentre, una iniciativa que ha portat una vintena de comerciants de la localitat a "tatuar-se" un cor amb aquest missatge a la pell i que ara convida els sabadellencs que ho desitgin a sumar-s'hi. L'objectiu de la proposta és transmetre la il·lusió dels botiguers per iniciar una nova etapa després que hagin finalitzat les obres del Passeig de la Plaça Major.
Els protagonistes de l’inici de la campanya van ser coneguts comerciants de la ciutat. En Josep i Jordi Molins, pare i fill, van ser els encarregats d’arrencar-la sorprenent amb un vídeo reivindicatiu on es podia veure com es feien un tatuatge d’amor al centre "per sentir i tenir el centre sempre amb ells" després d’aquests anys tant durs.
A partir d’aquí es van anar escampant vídeos a la xarxa de tots els comerciants sumant-se a la iniciativa i passant pel centre associat Susatattoo a gravar-se el centre a la pell, despertant així l’admiració i l’eufòria dels coneguts, amics i ciutadans. Els valents han estat membres de la Llar del Llibre, Multiopticas Porta, La Moda, Masclans, Joieria Borrell, Perruqueria Anna Buils, Basolí puericultura, Cartridge World, Culinarium, Ferreteria Feu, Joguines Ribas, Trelec, Abant Joiers, Amanda Moon, Herbolisteria La Campana, Farmàcia Garriga, Figuerola Papereria, Joieria Grau-Luxor, Xercavins Joiers, Ibericus, Xeviot i Estripa’m. Els vídeos, que han arribat a sumar més de 22.000 visites, es poden veure al facebook de Sabadell Comerç Centre.
Segons el president del Sabadell Comerç Centre, Josep Maria Porta, la campanya ha tingut una acollida extraordinària per part dels comerciants: "Es constata, que l’èxit l’assolirem plegats, com a col·lectiu, i no de forma individual o individualista", mostrant-se segur que "es tracta de l’inici d’una nova etapa per el centre de Sabadell".
Ara li toca al ciutadà demostrar el seu orgull pel centre!
Ara tots els sabadellencs que ho vulguin també poden marcar el centre a la seva pell, ja que totes les botigues associades a Sabadell Comerç Centre tenen als seus establiments tatuatges de pega a disposició dels clients.
Els ciutadans han de fer-se una foto amb el tatuatge posat i penjar-la al seu Facebook o Instagram amb el hashtag #sentoelcentre, i d’aquesta manera participaran en un concurs de fotografia. Les dues fotos més votades a Facebook i les dues més votades a Instagram guanyaran 100 euros en vals de compra a gastar a les botigues associades.
Els dies 24 i 25 de juliol, aprofitant la campanya Traca de Rebaixes que organitza l’associació, s’instal·larà un Photocall al centre per qui es vulgui fer la fotografia i participar en el concurs. El Photocall s’ubicarà el dia 24 al matí a la Plaça de l’Angel, i per la tarda al Passeig de la Plaça Major, el dia 25 al matí dins el Mercat Central i per la tarda, a la Plaça Imperial.