La selecció espanyola femenina de waterpolo, que torna a comptar amb les jugadores del CN Sabadell, Laura Ester, Judith Forca, Maica García, Irene González i Nona Pérez, disputarà aquesta tarda el tercer partit de la fase de grups del Campionat d'Europa d'Split, després de debutar dissabte amb una contundent victòria davant Sèrbia (3-32) i continuar diumenge amb una derrota contra Itàlia (9-12).
El següent rival és França, un rival a priori assequible i que en les últimes edicions dels campionats d'Europa -Espanya és la vigent campiona- no ha passat de la setena plaça. El partit serà aquest dimarts a les 13 hores i es podrà veure per Teledeporte.
Les jugadores del CN Sabadell no són les úniques dels equips vallesans, del CN Terrassa hi ha Bea Ortiz, Paula Camus, Paula Leitón i María Pilar Peña. Precisament, la rubinenca Bea Ortiz va ser autora de tres gols en el partit contra Sèrbia i de quatre en l'enfrontament davant Itàlia.
Cinc jugadores del CN Sabadell amb la selecció a l'Europeu d'Split
Espanya disputa aquest dimarts, a partir de les 13 hores, el tercer partit de la fase de grups
ARA A PORTADA
-
Menys restriccions per la pesta porcina: què es pot fer i què no a Collserola i a la resta d'espais naturals? Arnau Urgell i Vidal
-
Dos testimonis ratifiquen davant la jutgessa que Santi Laiglesia vivia al pis de Montse Careta Redacció
-
Illa defensa que «la ronda Nord s'ha de fer i s'ha de fer bé, amb totes les garanties i els requisits» Redacció
-
Publicat el 30 d’agost de 2022 a les 10:32
Actualitzat el 30 d’agost de 2022 a les 11:04
Et pot interessar
-
Societat
La jutgessa que investiga la mort d'Helena Jubany ordena una prova cal·ligràfica a Santi Laiglesia
-
Societat
El germà d'Helena Jubany, amb la presó de la Laiglesia: «Necessitem distanciament de l'exposició pública»
-
Societat
La jutgessa envia a presó Santi Laiglesia com a principal sospitós de l'assassinat d'Helena Jubany
-
Societat
Tot porta a Santi Laiglesia: el judici a Helena Jubany, més a prop que mai 24 anys després
-
Societat
La jutgessa cita a declarar Santi Laiglesia el 28 de novembre per la mort d'Helena Jubany
-
Societat Tres de cada quatre beques menjador al Vallès Occidental són per a alumnes amb nacionalitat espanyola
