El Sabadell suma tres punts per seguir lluitant per la permanència

Publicat el 11 d’abril de 2015 a les 21:09
Actualitzat el 16 d’abril de 2015 a les 09:42

El Sabadell ha aconseguit sumar tres punts després de cinc empats seguits. Foto: CES


Tres punts, una suma numèrica que feia temps que els aficionats del Sabadell esperaven poden situar al còmput total de la Lliga. Els arlequinats han aconseguit doblegar el CD Lugo per 1-2 després de cinc empats seguits. Molts esperen que no es perdi el costum i els punts vinguin ara de tres en tres.

Cristian, amb una obra d'art, i Aníbal, transformant un penal, han estat els encarregats de fer efectiva la remuntada. Nauzet, mentrestant, també ha estat decisiu en evitar l'empat dels visitants i ha donat un triomf vital als seus.
 
En el primer temps, al conjunt dirigit per Mandiá li ha costat una mica moure l'esfèrica davant un rival ben ordenat defensivament. Els arlequinats, però, sí que han tingut la iniciativa en els primers instants i Carlos, a la sortida d'un servei de cantonada, ha tingut la primera ocasió del matx. Els gallecs, per la seva banda, han sabut materialitzar la seva primera arribada. En una passada de Manu a l'esquena de la defensa, Toni s'ha plantat completament sol davant Nauzet i ha definit amb un xut ras que ha acabat al fons de la xarxa.
 
Els locals han igualat el duel amb una canonada de Cristian. A la segona meitat els homes de Mandiá han sortit al camp amb sort i encert. Després d'unes mans de Lolo Pavón a l'interior de l'àrea, Aníbal s'ha encarregat de transformar el xut de penal per fer efectiva la remuntada. Minuts després, el davanter mexicà ha pogut fer el gol de la tranquil·litat en aprofitar una bona assistència de Sotan, però José Juan ha estat molt atent sota pals per refusar a córner.

El proper partit serà diumenge vinent i contra el Valladolid, a l'espera de poder seguir sumant a la classificació, a poder ser, de tres en tres.