[municipalsinformacional]
L’alcaldable del PSC Sabadell, i alcaldessa de la ciutat, Marta Farrés, ha presentat una de les idees per “integrar l’entorn verd a la trama urbana” i això passa per crear una “Anella Verda” que connecti aquestes zones de la població i amb especial protagonisme amb el riu Ripoll.
“S’ha d’obrir”, ha subratllat i “generar nous espais i nous usos, des de l’oci a l’industrial, passant per l’esport i el cultural, que omplin de vida el riu”, ha indicat. La idea de Farrés és que Can Rimbles, els futurs Jardí del Sud i Parc de les Aigües, el Parc Central del Vallès, Can Gambús, Parc Catalunya, Parc d’Odessa, Parc del Torrent de la Romeua, el Parc Agrari, el bosc de Can Deu, el Parc del Nord i la futura urbanització del soterrament de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) s’uneixin amb el Ripoll.
“Una gran Anella Verda que envoli Sabadell”, ha dit i ha recordat que en el seu mandat s’han aplicat mesures en aquesta línia com ara, que “en el propers quatre anys es plantaran 4.000 arbres per arribar als 50.000”. Ha advertit que “també s’ha previst crear una xarxa de refugis climàtics a l’espai públic, amb mobiliari, umbracles i punts d’accés a l’aigua”.
I és que són mesures davant les altes temperatures i en previsió de les que s’esperen per als propers mesos, l’alcaldessa ha assenyalat que es farà “una actuació extraordinària” i es posaran tendals a patis d’escoles i “piscines de 500 litres” per a casals d’estiu.
Farrés visualitza una «Anella Verda» que connecti les àrees verdes amb el riu Ripoll
Recorda que en els propers quatre anys es plantaran 4.000 arbres i el municipi assolirà els 50.000
ARA A PORTADA
Publicat el 15 de maig de 2023 a les 15:26
Actualitzat el 15 de maig de 2023 a les 15:39
Et pot interessar
-
Societat Tot a punt per a l'Aplec de la Salut de Sabadell
-
Societat Sabadell aprova el canvi d'usos en una part de l'entorn del riu Ripoll
-
Societat Projecten una ampliació de l'habitatge protegit a Sabadell
-
Societat Facultats buides a la UAB després de la gran apagada
-
Societat Nou accés al Portal Sud de Sabadell per connectar amb el polígon Sud-oest
-
Societat Denuncien un funcionari municipal de Badia per pagaments irregulars