L'escriptor Josep-Ramon Bach destaca que Xavier Vinader va fer una feina impagable a l'hora de defensar uns valors i buscar la veritat en un moment on res era fàcil. El poeta sabadellenc lamenta la mort d'aquest personatge aquest dimecres, que titlla de pèrdua "importantissima"
"Vinader era una persona que va fer una feina que no feia ningú, va intentar destapar una multitud de fets amagats sota el pes de la dictadura i va ajudar a clarificar el país davant la foscor de la tirania", assegura Bach. En aquest sentit afegeix que fa tenir un paper importantíssim que el va convertir en un personatge clau.
"Va treballar per posar llum a tot allò que ens venia d'una herència fosca, és una pèrdua imprtantíssima perquè a la seva edat ens podia haver donat més llum al nostre país", apunta.
En aquest sentit, Bach també destaca la valentia que el va dur a anar a contracorrent amb l'objectiu de defensar una manera de treballar que amb el temps l'ha acabat convertit en un referent.
Josep-Ramon Bach: «Vinader va treballar per posar llum a tot allò que ens venia d'una herència fosca»
Valora la mort de l'escriptor sabadellenc com una «pèrdua importantíssima»
ARA A PORTADA
-
-
Dos anys del 28-M: com estan les quatre capitals del país? D. Cobo / B. Surroca / À. Llobet / A. Ramos
-
El Banc Sabadell «no és imprescindible»: les raons de Competència per avalar l'opa Pep Martí i Vallverdú
-
-
Quines poblacions de Catalunya es beneficiarien del tren orbital que planteja el Govern? Anna Mira Perich
Publicat el 09 d’abril de 2015 a les 14:46
Actualitzat el 09 d’abril de 2015 a les 15:27
Et pot interessar
-
Societat Denuncien abocaments d'origen industrial al riu Ripoll a Sabadell
-
Societat Estudiants de la UAB acampen per demanar que la universitat trenqui els vincles amb Israel
-
Societat Les deficiències de construcció només afecten l'edifici sinistrat: tot el que sabem de Via Sabadell
-
Societat Cinc persones hospitalitzades arran d'un incendi a un tercer pis del carrer de Prullans de Sabadell
-
Societat Els comerços de Via Sabadell es mantenen tancats l'endemà del despreniment mortal
-
Societat Polèmica a Sabadell per un taller d'iniciació al sadomasoquime