Actuavallès continuarà encarregant-se de la gestió del servei municipal Sabadell Sostre, d’atenció i seguiment a persones en situació d’exclusió residencial. La Junta de Govern Local ha adjudicat aquest matí el contracte administratiu que ho farà possible.
El contracte té una durada d’un any i un import de 52.700 euros. D’aquesta manera, es dóna continuïtat a un recurs destinat a persones sense sostre per tal de millorar la seva qualitat de vida i facilitar-los el procés d’integració comunitària i d’accés al món laboral.
Sabadell Sostre compta amb un habitatge de titularitat municipal de 4-5 places
residencials d’estada limitada. Els usuaris accedeixen per un temps determinat a un habitatge on se’ls acompanya en el seu procés de promoció personal i social.
El servei els dóna suport en el manteniment o rehabilitació d’hàbits personals i de convivència (cura personal, tractament sanitari, processos de vinculació amb la comunitat) i també en la recerca d’ocupació. Fonamentalment, s’adreça a persones que es troben en una situació vulnerable, però amb un pronòstic de promoció personal, mitjançant l’autonomia i la motivació.
En aquest sentit, l’entrada a l’habitatge, l’estada en aquest i la sortida cap a altres recursos han de venir necessàriament marcades per un pla d’intervenció social, fet que fa imprescindible la coordinació, des de l’inici i durant tot el procés, amb els serveis socials bàsics municipals, que són els que determinen els possibles usuaris.
Paral·lelament a l’atenció i seguiment dels residents de Sabadell Sostre, aquest recurs també dóna atenció a unes 40 persones que, tot i disposar d’un habitatge, requereixen un suport intensiu que els permeti millorar l’autonomia personal.
Actuavallès continuarà gestionant el servei municipal Sabadell Sostre
Societat
Està orientat a persones en situació d’exclusió residencial
ARA A PORTADA
-
-
Acció Pesta porcina: Mossos i Guàrdia Civil tornen a escorcollar el laboratori de l'IRTA-CReSA Arnau Urgell i Vidal
-
-
Societat Un camió cisterna tanca el pas a una grua després d'una picabaralla a la C-58, a Sabadell Redacció
-
Esports La FAV denuncia el porter del Sabadell Diego Fuoli per un «delicte d'odi» en la celebració de l'ascens Redacció
Publicat el
28 de setembre de 2015 a
les 18:00
Et pot interessar
-
Societat
Joan Jubany, sobre l'assassinat de la seva germana: «Qui ho va fer, que ens ho expliqui i ens deixi tancar el cercle»
-
Societat
Controlat el foc de Santa Perpètua que ha cremat 20.000 metres quadrats de la nau d'Honda
-
Societat
La jutgessa denega a Laiglesia la petició de més dies per presentar l'escrit de defensa
-
Societat
Un magistrat del Suprem i un del Constitucional, pregoners de la Festa Major de Badia
-
Societat La defensa de Laiglesia demana «més temps» per respondre a les acusacions pel cas Jubany
-
Societat
Per què quatre helicòpters militars han sobrevolat Sabadell i Terrassa?
