El cap de setmana, i la setmana, es tancarà amb un domini clar del sol, a partir de mig matí, és possible la crescuda de nuvolades que puguin desfilar pel cel, però sense arribar a tapar-lo. Si bé a la tarda serà més constant, però l'ambient continuarà sent assolellat.
El dia es llevarà amb una barreja de sol i núvols, sense acabar de fer net, però l'ambient assolellat s'imposarà i ho farà acompanyat d'un termòmetre que incrementarà valors, però d'una forma moderada i sense provocar que hi hagi un ambient molt calorós.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=YkL2rVUAUoM[/youtube]
El Servei Meteorològic de Catalunya preveu un cel poc ennuvolat, tot i que hi haurà el pas de núvols que aniran guanyant terreny, encara que no arribaran a tapar el cel. El mercuri s'enfilarà, amb mínimes i màximes molt semblants.
ARA A PORTADA
Publicat el 13 de juny de 2020 a les 21:00
Et pot interessar
-
Societat Tot el que has de saber si vas a la Festa Major de Sabadell
-
Societat On i quan puc anar a recollir el mocador per a la Festa Major?
-
Societat Obres de reparació puntual del paviment la Gran Via de Sabadell: del 18 al 22 d'agost
-
Societat Reobre tot el centre comercial Via Sabadell tres mesos després que hi morís un client per un esfondrament
-
Societat Més de 400 escoles públiques de la ciutat tindran ventiladors pel pròxim curs
-
Societat Aprovat el projecte de remodelació de l’aparcament de sorra de l’Eix Macià que tindrà 248 places