Una jove, de 28 anys, va resultar ferida, de caràcter lleu, en ser atropellada per un turisme aquest dimecres al matí, a les 7.44 hores, al carrer Ramon Albó, 2, a tocar de la Granja del Pas, al sud de Sabadell.
Segons ha informat la Policia Municipal, l'accident va ser per la reduïda visibilitat del conductor, ja que tenia els vidres entelats. A més, la víctima, tal com ha detallat el cos local, creuava el carrer per un pas de vianants.
Va necessitar ser traslladada a l'Hospital Parc Taulí. Fins al lloc es van desplaçar una ambulància del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) i una unitat de la Policia Municipal.
Atropellen una jove de 28 anys a tocar de la Granja del Pas
Segons la Policia Municipal de Sabadell, el vehicle tenia els vidres entelats i, per tant, una reducció de visbilitat
ARA A PORTADA
-
-
La llevantada augmenta el cabal del Ter, el Fluvià, la Muga i el Manol fins a nivells de risc Redacció
-
Dos testimonis ratifiquen davant la jutgessa que Santi Laiglesia vivia al pis de Montse Careta Redacció
-
Illa defensa que «la ronda Nord s'ha de fer i s'ha de fer bé, amb totes les garanties i els requisits» Redacció
-
Publicat el 16 de desembre de 2021 a les 16:06
Actualitzat el 16 de desembre de 2021 a les 16:18
Et pot interessar
-
Societat
La jutgessa que investiga la mort d'Helena Jubany ordena una prova cal·ligràfica a Santi Laiglesia
-
Societat
El germà d'Helena Jubany, amb la presó de la Laiglesia: «Necessitem distanciament de l'exposició pública»
-
Societat
La jutgessa envia a presó Santi Laiglesia com a principal sospitós de l'assassinat d'Helena Jubany
-
Societat
Tot porta a Santi Laiglesia: el judici a Helena Jubany, més a prop que mai 24 anys després
-
Societat
La jutgessa cita a declarar Santi Laiglesia el 28 de novembre per la mort d'Helena Jubany
-
Societat Tres de cada quatre beques menjador al Vallès Occidental són per a alumnes amb nacionalitat espanyola
