La Diputació de Barcelona ha seleccionat una experiència educativa de l'Ajuntament de Badia del Vallès per formar part de les pràctiques de referència d'un projecte europeu de ciutats orientadores. Es tracta del projecte Guiding Cities i Badia participarà en la prova pilot.
Aquest projecte ha estat aprovat en el marc del programa Erasmus + de la Comissió Europea. Impulsat per la Diputació de Barcelona, l’objectiu és desenvolupar un model de ciutat orientadora i dissenyar eines de planificació estratègica i avaluació que contribueixin a millorar els serveis d’orientació i, d’aquesta manera, contribuir a la reducció de l’abandonament escolar prematur.
Badia formarà part de la prova pilot 2014-2016 de suport a les transicions educatives. A més, el consistori ha estat convidat a participar en el panell Ciutats Orientadores – Pràctiques locals per reduir l’abandonament escolar prematur, del seminari internacional ABJoves, sobre “Èxit, fracàs i abandonament escolar: factors poítics, institucionals i subjectius”, que tindrà lloc els dies 12 i 13 de maig, a la Universitat Autònoma de Barcelona.
Badia, exemple europeu en orientació educativa
L'experiència de Badia forma part del projecte Guiding Cities

ARA A PORTADA
Publicat el 23 d’abril de 2016 a les 16:00
Et pot interessar
-
Societat L'Ajuntament de Sabadell invertirà prop de 3 milions en la millora dels carrers
-
Societat Pas endavant per construir el nou aparcament del passeig de Can Feu
-
Societat Els veïns de Sabadell es planten contra els ocupants d'un local després de setmanes d'incidents
-
Societat Així serà l'Eix Macià de Sabadell: renovació del carril bici i més seguretat
-
Societat Sabadell transformarà el Parc d’Odessa amb més verd i equipaments
-
Societat Condemnat per abusar i prostituir la seva cosina menor a Barberà del Vallès