El maig s'encetarà amb la tònica dels últims dies d'abril, fins i tot s'incrementarà l'ambient primaveral. El sol i la progressiva pujada de les temperatures serà la tònica d'aquest Primer de Maig.
Així, la jornada festiva es llevarà amb un cel net de núvols i un sol que lluirà amb més força, amb el pas de les hores. Tot i així, la temperatura serà agradable i serà, a partir de la segona part del dia, quan s'incrementin els valors moderament.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=iBlfI1EYojM[/youtube]
El Servei Meteorològic de Catalunya preveu un dia plenament assolellat, típic de primavera i sense variabilitat. Únicament, les temperatures s'incrementaran, de cara a una escalada que s'accentuarà el cap de setmana.
[noticiadiari]2/198469[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201273[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/200939[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/200785[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/197029[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]
Benvinguda al maig amb progressiva escalada del termòmetre
El sol serà el protagonista d'aquesta jornada festiva
ARA A PORTADA
-
-
Dos anys del 28-M: com estan les quatre capitals del país? D. Cobo / B. Surroca / À. Llobet / A. Ramos
-
El Banc Sabadell «no és imprescindible»: les raons de Competència per avalar l'opa Pep Martí i Vallverdú
-
-
Quines poblacions de Catalunya es beneficiarien del tren orbital que planteja el Govern? Anna Mira Perich
Publicat el 30 d’abril de 2020 a les 22:00
Et pot interessar
-
Societat Denuncien abocaments d'origen industrial al riu Ripoll a Sabadell
-
Societat Estudiants de la UAB acampen per demanar que la universitat trenqui els vincles amb Israel
-
Societat Les deficiències de construcció només afecten l'edifici sinistrat: tot el que sabem de Via Sabadell
-
Societat Cinc persones hospitalitzades arran d'un incendi a un tercer pis del carrer de Prullans de Sabadell
-
Societat Els comerços de Via Sabadell es mantenen tancats l'endemà del despreniment mortal
-
Societat Polèmica a Sabadell per un taller d'iniciació al sadomasoquime