L’alcalde de Castellar del Vallès, Ignasi Giménez, i la presidenta de l’Esbart Teatral de Castellar (ETC), Montse Gatell, han signat un conveni que formalitza la cessió de l’Ateneu a l’entitat. L’acord, que tindrà una vigència de quatre anys i es podrà prorrogar per dos anys més, estableix les condicions en què l’ETC podrà fer ús d’aquest equipament municipal.
L’entitat, ubicada des de fa molts anys en aquest edifici històric, disposarà de la planta baixa del carrer Major (on s’ubiquen la Sala de Butxaca i el moll) i els diferents espais del primer pis (camerinos i sala posterior a la cabina tècnica) i del segon pis (que inclou la Biblioteca i uns despatxos).
Pel que a fa a l’ús de la Sala de Petit Format, l’ETC podrà fer ús d’aquest espai per als assajos regulars i els 15 dies anteriors a l’estrena d’una representació. Segons s’estableix al conveni, l’entitat compartirà un calendari d’ocupació de la sala amb la Regidoria de Cultura per tal que l’Ajuntament hi pugui fer programació pròpia o autoritzar-ne l’ús a entitats o empreses, quan la sala estigui disponible.
L’acord també regula detalladament les condicions en què l’entitat podrà fer ús
de l’Ateneu, i també estableix que l’Ajuntament es farà càrrec dels pagament dels costos de subministrament d’aigua, electricitat i calefacció de l’edifici.
Castellar i l’Esbart Teatral signen un conveni per cedir l’Ateneu
Tindrà una vigència de quatre anys
ARA A PORTADA
-
-
El pregó de Marta Pontnou i Laura Fa i els Brodas Bros donaran el tret de sortida a la Festa Major de Sabadell 2025 Redacció
-
Onada de calor? Catalunya afronta 10 dies de temperatures molt per sobre de les habituals Arnau Urgell i Vidal
-
-
Sabadell acollirà el Campionat d’Espanya d’Escacs per Equips de Clubs de Segona Divisió 2025 Redacció
Publicat el 29 de juliol de 2016 a les 18:00
Et pot interessar
-
Societat Aprovat el projecte de remodelació de l’aparcament de sorra de l’Eix Macià que tindrà 248 places
-
Societat L'Ajuntament incrementarà un milió d'euros més el pressupost per a les escoles bressol municipals
-
Societat Comencen les obres de la primera residència pública de Sabadell
-
Societat Piscines municipals de Sabadell: preus i horaris de 2025
-
Societat Sabadell és la ciutat preferida de la població catalana per viure
-
Societat Així serà la Festa Major de Sabadell 2025