L’alcalde de Castellar del Vallès, Ignasi Giménez, ha anunciat que contactarà els propers dies amb els seus homòlegs de Terrassa, Matadepera i Sentmenat per posar data a una reunió sobre la perillositat de la carretera C-1415a que uneix les quatre poblacions.
El motiu d’aquesta trobada és analitzar els resultats de l’estudi EURORAP, que facilita un mapa de les carreteres catalanes on hi ha més risc de patir accidents i que inclou en els deu trams més perillosos, per segon any consecutiu, 12,9 quilòmetres de la carretera que creua els quatre municipis. L’estudi, que va publicar el RACC la setmana passada, creua dos tipus de dades de la xarxa viària: el nombre d’accidents i la intensitat de trànsit dels darrers tres anys (2012-2014).
La reunió també té per objectiu valorar quines accions conjuntes es poden portar a terme des dels quatre municipis, especialment amb el Departament de Territori de la Generalitat, per tal d’introduir millores i corregir aquesta situació.
Castellar, Sentmenat, Terrassa i Matadepera tractaran la perillositat de la carretera C-1415a
L'informe d'EURORAP la situa com una de les més perilloses de Catalunya
- Salvador Illa i Pedro Sánchez al míting socialista de Montjuïc -
- PSC
- Pedro Sánchez, aquest dimecres al Congrés- -
- ACN
ARA A PORTADA
-
La jutgessa que investiga la mort d'Helena Jubany ordena una prova cal·ligràfica a Santi Laiglesia Redacció
-
El germà d'Helena Jubany, amb la presó de la Laiglesia: «Necessitem distanciament de l'exposició pública» Redacció
-
La indústria lidera el creixement econòmic del Vallès Occidental el 2024, segons l’Anuari de BBVA Redacció
-
Illa defensa que «la ronda Nord s'ha de fer i s'ha de fer bé, amb totes les garanties i els requisits» Redacció
-
Publicat el 23 de desembre de 2015 a les 18:00
Et pot interessar
-
Societat
La jutgessa envia a presó Santi Laiglesia com a principal sospitós de l'assassinat d'Helena Jubany
-
Societat
Tot porta a Santi Laiglesia: el judici a Helena Jubany, més a prop que mai 24 anys després
-
Societat
La jutgessa cita a declarar Santi Laiglesia el 28 de novembre per la mort d'Helena Jubany
-
Societat Tres de cada quatre beques menjador al Vallès Occidental són per a alumnes amb nacionalitat espanyola
-
Societat
Sabadell posarà en marxa la zona de baixes emissions el pròxim dilluns 15 de setembre
-
Societat
La inversió municipal per aclimatar les escoles de Sabadell suma més de 6 milions d’euros
