El grup municipal de Ciutadans Ciutadans a l'Ajuntament de Sabadell demana a l'equip de govern que no planti arbres a la via pública que puguin provocar al·lèrgies entre els ciutadans. Així ho han traslladat a l'executiu local, tant per a noves plantacions com per a la substitució d'arbrat fet malbé.
La formació taronja considera que cal pensar en els veïns que pateixen al·lèrgies a la ciutat, fet pel qual s'hauria d'optar per a utilitzar espècies menys problemàtiques "tant quan se substitueixin exemplars danyats i quan es repobli com en vials o espais de nova creació", assenyala el seu portaveu, Adrián Hernández.
"Sol·licitem que el tipus d'espècies d'arbres que amb les quals s'estan substituint als afectats per la ventada del 9 de desembre de 2014 siguin d'un grau de provocar al·lèrgies baix", afegeix Hernández. "Volem evitar futurs problemes d'al·lèrgies derivades del pol·len, ara que encara som de temps de fer-ho, i la substitució d'aquests arbres fets malbé és un bon moment per aplicar polítiques d'aquest tipus", conclou.

Publicat el 09 de març de 2016 a les 19:00
Et pot interessar
-
Societat Així serà l'Eix Macià de Sabadell: renovació del carril bici i més seguretat
-
Societat Sabadell transformarà el Parc d’Odessa amb més verd i equipaments
-
Societat Condemnat per abusar i prostituir la seva cosina menor a Barberà del Vallès
-
Societat Condemnen dos acusats del «cas Mercuri» per irregularitats en unes obres particulars a Sabadell
-
Societat La UAB aprova una declaració per reforçar la seva oposició a la situació a Palestina
-
Societat Badia del Vallès encara la retirada de l'amiant sense un calendari clar i amb dubtes per part del veïnat
ARA A PORTADA