Creu Roja ha lliurat a Aigües Sabadell un reconeixement pel suport de l’equip professional de la companyia d’aigües en els projectes socials desenvolupats per l’entitat a la ciutat. Segons s'apunta en un comunicat, la companyia d’aigües ha col·laborat un any més en la campanya del Dia de la bandereta, celebrada el passat mes d’octubre, amb l’objectiu de recaptar diners a favor de la infància.
Al Nadal, els treballadors i treballadores faran, com ja és tradicional, un recapte de joguines que cediran també a Creu Roja Sabadell, per tal que les pugui distribuir entre les famílies en risc d’exclusió social de la ciutat.
El programa de voluntariat corporatiu d’Aigües Sabadell inclou altres accions al llarg de l’any, com ara la cursa solidària i popular CASSARunners, la marató de donació de sang o el recapte nadalenc d’aliments i roba, entre d’altres.
- Els integrants de la taula de diàleg, aquest dimecres a Palau -
- Adrià Costa
ARA A PORTADA
-
-
-
Política Enquestes del 29-N: quin resultat hi haurà i quines majories seran viables? Roger Tugas Vilardell
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
Societat Tres casos més de maltractament de nadons no detectats a temps: Salut obre una investigació Neus Climent
Publicat el
19 de novembre de 2016 a
les 20:00
Et pot interessar
-
Societat
La construcció, principal motor econòmic del Vallès Occidental el 2025, segons BBVA
-
Societat
La jutgessa envia a judici Santi Laiglesia, principal sospitós de la mort d'Helena Jubany
-
Societat
Desapareix una possible prova clau del cas Jubany 25 anys després
-
Societat
Santi Laiglesia, a un pas de judici per la mort d'Helena Jubany
-
Societat
La jutgessa decidirà divendres que ve si obre judici oral contra Laiglesia pel cas Jubany
-
Societat
La rehabilitació del Taulí escalarà fins als 70 milions d'euros
