El portaveu de Cs, Adrián Hernández, ha instat al govern municipal a fer exercici de "transparència" i presenti un pla de mandat, en el qual es concretin les actuacions previstes, els calendaris i els pressupostos que hi van associats. Una exigència que ve recomanada per la Llei de Transparència.
Hernández ha explicat que fa més d'un any del mandat de PSC-Podem i "no han presentat res" i que s'ha limitat a justificar "un pla d'inversions", que fa referència a la renovació del mercat de Campoamor, el pavelló de Merinals i el conservatori a l'Eix Macià, entre d'altres. Uns arguments que, al parer del líder taronja, "són promeses electorals del PSC".
Hernández ha recordat que en l'anterior mandat sí el van presentar i serveix, "no només perquè l'oposició fiscalitzi, sinó perquè la ciutadania" conegui els projectes per a la ciutat. Així mateix, també ha exigit que aquest pla vagi acompanyat d'una altre anual, en qual es precisi els àmbits d'actuació, els pressupostos i les dates i es faci durant el primer trimestre de l'any vençut.
Unes exigències a les quals ha afegit conèixer la tasca que desenvolupen quatre dels nous assessors de l'equip municipal, "volem saber a què es dediquen". Ho ha justificat, "perquè se'ls està pagant amb diners públics" i també, perquè si es van incorporar abans de l'esclat de la Covid-19, potser "ara hi ha modificació de prioritats o no", ha qüestionat.
Una proposta que Cs portarà al ple de juliol, que se celebrarà aquest dimarts, a partir de les 16 hores, una hora abans de l'habitual i que ja serà presencial, amb tots els regidors a la sala de plens, però amb les mesures de seguretat pertinents.
Cs insta el govern municipal a fer exercici de «transparència» amb la presentació d'un pla de mandat
També reclama conèixer la tasca de quatre dels nous assessors
ARA A PORTADA
-
«L’essència del Museu d’Història de Sabadell» i «La Revista Can Oriach», les dues exposicions que el MHS presenta per Festa Major Redacció
-
El Museu d’Art de Sabadell celebra la Festa Major amb dues exposicions sobre dues artistes sabadellenques Redacció
-
-
El pregó de Marta Pontnou i Laura Fa i els Brodas Bros donaran el tret de sortida a la Festa Major de Sabadell 2025 Redacció
-
Sabadell recuperarà els espectacles d'aigua, llum i música a les fonts del Passeig tota la Festa Major Redacció
Publicat el 03 de juliol de 2020 a les 16:30
Actualitzat el 03 de juliol de 2020 a les 16:53
Et pot interessar
-
Societat Més de 400 escoles públiques de la ciutat tindran ventiladors pel pròxim curs
-
Societat Aprovat el projecte de remodelació de l’aparcament de sorra de l’Eix Macià que tindrà 248 places
-
Societat L'Ajuntament incrementarà un milió d'euros més el pressupost per a les escoles bressol municipals
-
Societat Comencen les obres de la primera residència pública de Sabadell
-
Societat Piscines municipals de Sabadell: preus i horaris de 2025
-
Societat Sabadell és la ciutat preferida de la població catalana per viure