El portaveu de Cs, Adrián Hernández, ha proposat que equipaments municipals de la ciutat s’utilitzin com a aules per dur a terme reforç escolar durant l’estiu. Hernández ha posat l’accent en “l’atípica” situació que s’està vivint a causa de la Covid-19.
Per una banda, “moltes famílies no podran gaudir d’unes vacances i per tant es quedaran a la ciutat” i, per l’altra, el curs acadèmic ha estat “anòmal” el darrer trimestre, impartint matèria de forma telemàtica, cosa que ha evidenciat la bretxa digital.
El líder de la formació taronja ha precisat que la iniciativa va adreçada a estudiants de primària i secundària. Ha enumerat un seguit de beneficis com “pal·liar el fracàs escolar i aprofundir en coneixements” i, a més, ha afegit, “la contractació, per part de l’Ajuntament, per fer la docència.
[noticiadiari]2/205584[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201967[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/205035[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/205309[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/204396[/noticiadiari]
Cs proposa utilitzar equipaments municipals per fer reforç escolar durant l’estiu
Reclama que l'Ajuntament contracti el personal docent
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de juliol de 2020 a les 16:00
Et pot interessar
-
Societat Més de 400 escoles públiques de la ciutat tindran ventiladors pel pròxim curs
-
Societat Aprovat el projecte de remodelació de l’aparcament de sorra de l’Eix Macià que tindrà 248 places
-
Societat L'Ajuntament incrementarà un milió d'euros més el pressupost per a les escoles bressol municipals
-
Societat Comencen les obres de la primera residència pública de Sabadell
-
Societat Piscines municipals de Sabadell: preus i horaris de 2025
-
Societat Sabadell és la ciutat preferida de la població catalana per viure