La Policia Municipal de Sabadell va denunciar, el passat dissabte a la tarda, a les 19.13 hores, el conductor d'un vehicle, de 46 anys, per anar begut i quedar-se dormit amb el vehicle aturat al mig de la calçada, a l'avinguda Francesc Macià.
Segons ha explicat el cos, una persona va alertar-los de la presència d'un turisme a la calçada i en arribar al lloc, la unitat que es va desplaçar, van veure que estava dormint. A la prova d'alcoholèmia va donar un resultat de 0,88 mg/l -la taxa máxima permesa és de 0,25-.
L'han sancionat com a presumpte autor d'un delicte contra la seguretat vial, per conduir sota la influència de begudes alcohòliques i, a més, se li va immobilitzar el vehicle.
Denuncien un conductor begut i que dormia amb el vehicle aturat al mig de l'Eix Macià
Una persona alerta la Policia Municipal dissabte a la tarda
ARA A PORTADA
-
Menys restriccions per la pesta porcina: què es pot fer i què no a Collserola i a la resta d'espais naturals? Arnau Urgell i Vidal
-
Dos testimonis ratifiquen davant la jutgessa que Santi Laiglesia vivia al pis de Montse Careta Redacció
-
Illa defensa que «la ronda Nord s'ha de fer i s'ha de fer bé, amb totes les garanties i els requisits» Redacció
-
Publicat el 15 de novembre de 2021 a les 18:20
Et pot interessar
-
Societat
La jutgessa que investiga la mort d'Helena Jubany ordena una prova cal·ligràfica a Santi Laiglesia
-
Societat
El germà d'Helena Jubany, amb la presó de la Laiglesia: «Necessitem distanciament de l'exposició pública»
-
Societat
La jutgessa envia a presó Santi Laiglesia com a principal sospitós de l'assassinat d'Helena Jubany
-
Societat
Tot porta a Santi Laiglesia: el judici a Helena Jubany, més a prop que mai 24 anys després
-
Societat
La jutgessa cita a declarar Santi Laiglesia el 28 de novembre per la mort d'Helena Jubany
-
Societat Tres de cada quatre beques menjador al Vallès Occidental són per a alumnes amb nacionalitat espanyola
