Detenen un home circulant amb una moto robada i matrícula falsa alemanya gràcies a una infracció de trànsit

Agents de la Policia Municipal l'aturen aquest dimecres a la tarda

Publicat el 02 de setembre de 2021 a les 16:32
Actualitzat el 02 de setembre de 2021 a les 16:56
La Policia Municipal de Sabadell va detenir, aquest dimecres a la tarda, un home, de 42 anys, per circular amb un ciclomotor robat que duia una matrícula temporal falsa d'Alemanya. Tot plegat, va ser gràcies a que el motorista va cometre una infracció de trànsit a tocar de la Gran Via. 

Els agents el van aturar a la confluència dels carrers Alfons Sala i Tres Creus perquè s'havia saltat una normativa viària. En identificar-lo, es van adonar que el vehicle figurava com a sostret i, a més, també van descobrir que la matrícula era falsa

Per això, el van detenir com a presumpte autor d'un delicte de falsificació de document públic, oficial o mercantil. A més, es va traslladar el ciclomotor al dipòsit municipal.