Els Mossos d'Esquadra van detenir, el passat dijous de matinada, a un veí de Sabadell, de 22 anys, i amb antecedents per robatoris amb força, com a presumpte autor d'aquest mateix delicte en un bar, situat al carrer Ausiàs Marc del barri de Gràcia de la capital vallesana.
Segons ha informat la policia catalana, que va rebre l'avís a les 3.45 hores, un testimoni els va informar que dues persones havien forçat la persiana de l'establiment i els va facilitar una descripció dels individus.
En paral·lel, una altra patrulla del cos, mentre circulava per la Zona Hermètica, va topar amb un dels dos suposats autors, que va reconèixer per ser reconegut per la policia per tenir antecedents en robatoris amb força.
Durant l'escorcoll, li van trobar eines, una lot, diners i un telèfon mòbil. Mentrestant, els altres efectius dels Mossos van poder comprovar amb les càmeres del local que un dels autors era aquesta persona que tenien retinguda, a poc més d'un quilòmetre del lloc.
[h3]Mòbil robat a Barberà[/h3]
Per això, el van detenir com a presumpte autor d'un delicte de robatori amb força. A més, el mòbil figurava com a sostret per una denúncia que s'havia interposat a la localitat veïna de Barberà.
Detenen un lladre reincident després de robar de matinada en un bar de Gràcia
Societat
El mòbil que duia l'havien denunciat per un robatori amb força a Barberà
ARA A PORTADA
-
Política El govern de Sabadell aposta per la seguretat i l'espai públic en l'últim pressupost del mandat: 303 milions d'euros ACN
-
-
Societat La construcció, principal motor econòmic del Vallès Occidental el 2025, segons BBVA Redacció
-
-
Política Enquestes del 29-N: quin resultat hi haurà i quines majories seran viables? Roger Tugas Vilardell
Publicat el
10 de desembre de 2021 a
les 18:34
Actualitzat el
10 de desembre de 2021 a les
18:50
Et pot interessar
-
Societat
La jutgessa envia a judici Santi Laiglesia, principal sospitós de la mort d'Helena Jubany
-
Societat
Desapareix una possible prova clau del cas Jubany 25 anys després
-
Societat
Santi Laiglesia, a un pas de judici per la mort d'Helena Jubany
-
Societat
La jutgessa decidirà divendres que ve si obre judici oral contra Laiglesia pel cas Jubany
-
Societat
La rehabilitació del Taulí escalarà fins als 70 milions d'euros
-
Societat
Detectat un cas de sarna en una escola bressol de Sabadell
