La Policia Municipal de Sabadell va detenir aquest dijous a la nit una persona, una home de 28 anys, denunciada per una suposada agressió a un altre individu, després que ambdós s'haguessin trobat pel carrer. El presumpte agressor, segons fonts municipals, el va intimidar sota l'amenaça que retirés la denúncia.
La possible víctima davant d’aquest fet, i segons les mateixes fonts, va requerir de la presencia policial. Així, agents del cos sabadellenc van rebre l'avís a les 23.32 hores i es van presentar al lloc dels fets, al carrer Jacint Verdaguer.
Davant de la situació, els efectius policials van decidir detenir el denunciat com a presumptament ser autor d'un delicte d'amenaces i obstrucció a la justícia.
Detingut per amenaçar a la persona que l'havia denunciat per agressió després de trobar-se pel carrer a Gràcia
Societat
El va intimidar perquè retirés la denúncia i la víctima va trucar la Policia
ARA A PORTADA
-
Societat La jutgessa envia a judici Santi Laiglesia, principal sospitós de la mort d'Helena Jubany Neus Climent
-
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
Successos Desarticulen a Sabadell una organització que facilitava l'entrada irregular de migrants dominicans a Europa ACN
-
Successos Una conductora beguda atropella dos voluntaris de Protecció Civil a Palau-solità i Plegamans Marc Orts
Publicat el
21 de febrer de 2020 a
les 18:48
Actualitzat el
21 de febrer de 2020 a les
19:06
Et pot interessar
-
Societat
Santi Laiglesia, a un pas de judici per la mort d'Helena Jubany
-
Societat
La jutgessa decidirà divendres que ve si obre judici oral contra Laiglesia pel cas Jubany
-
Societat
La rehabilitació del Taulí escalarà fins als 70 milions d'euros
-
Societat
Detectat un cas de sarna en una escola bressol de Sabadell
-
Societat
L'Ajuntament de Sabadell posa en marxa una nova campanya de ciutat amb la lletra «S» com a símbol
-
Societat
Ferrocarrils oferirà servei ininterromput durant la Festa Major de Sabadell
