La Generalitat ha aprovat, aquesta setmana, destinar 3,8 milions per a l'ampliació dels centres educatius: el Complex 0-16 El Viver, de Montcada i Reixac, i l’Institut Escola Sant Esteve de Castellar del Vallès. Ara, el Departament d'Educació signarà un conveni amb els dos consistoris per fer-ho possible.
A Montcada, s'ha reservat una partida d'1,8 milions d'euros per a l’execució de les obres d’ampliació i adequació de l’escola, per tal d’acollir el Complex educatiu 0-16 anys del barri de Can Sant Joan. Les fases d’obra previstes en el conveni són: l’ampliació d’una ala de l’edifici en un volum de tres plantes, la nova construcció d’un aulari d’educació infantil i les reformes interiors i d’urbanització necessàries que permetran acollir els infants i joves del barri de 0 a 16 anys.
L’aportació d’Educació es durà a terme en tres anualitats: 500.000 euros per al 2022, 700.000 euros per al 2023 i 600.000 euros per al 2024.
A Castellar, es transformarà l’Escola Sant Esteve en un institut escola. S'ampliarà un edifici aulari de dues plantes, la nova construcció d’un gimnàs-sala gran i l’adequació dels espais interiors necessaris per poder disposar dels espais necessaris per impartir ESO. D’aquesta manera, el Govern hi destinarà un total de 2.070.000 euros en dues anualitats: 1.035.000 euros per al 2023 i 1.035.000 euros per al 2024.
Educació inverteix gairebé quatre milions d'euros per ampliar dos centres del Vallès Occidental
Societat
Una de les partides permetrà transformar l'equipament en un institut escola
ARA A PORTADA
-
Societat Més busos interurbans i dues noves rutes: consulta les tretze línies reforçades aquest setembre Neus Climent / Agències
-
Cultura Sabadell alça el teló de la seva Festa Major amb el pregó del Gran Germán Antonio Ramos Llauradó
-
Societat L'Ajuntament de Sabadell posa en marxa una nova campanya de ciutat amb la lletra «S» com a símbol Antonio Ramos Llauradó
-
-
Publicat el
23 de maig de 2021 a
les 14:00
Et pot interessar
-
Societat
L'Ajuntament de Sabadell prorrogarà el contracte de neteja viària i recollida de residus
-
Societat
Un camió cisterna tanca el pas a una grua després d'una picabaralla a la C-58, a Sabadell
-
Societat
Joan Jubany, sobre l'assassinat de la seva germana: «Qui ho va fer, que ens ho expliqui i ens deixi tancar el cercle»
-
Societat
Controlat el foc de Santa Perpètua que ha cremat 20.000 metres quadrats de la nau d'Honda
-
Societat
La jutgessa denega a Laiglesia la petició de més dies per presentar l'escrit de defensa
-
Societat
Un magistrat del Suprem i un del Constitucional, pregoners de la Festa Major de Badia
