Aquest dimecres arrenca la vacunació per als infants de 5 a 12 anys, després que la Comissió de Salut Pública donés llum verda la setmana passada. Així, a Sabadell l'administració es farà al CAP Concòrdia i serà amb cita prèvia, feta a través de la página web VacunaCovid.
És un dels quatre punts al Vallès Occidental en la campanya adreçada aquest segment de la població. A més, hi ha el CL Fontetes, a Cerdanyola, i dos llocs a Terrassa: la primera planta de l'Hospital de Terrassa i la segona de l'Hospital Universitari MútuaTerrassa. En total, hi ha 12 punts de vacunació a la regió sanitària Metropolitana Nord -concentra, a més del Vallès Occidental, el Maresme, el Barcelonès Nord i el Vallès Oriental-.
El Departament de Salut no ha descartat que s'ampliïn els espais per immunitzar els infants, així com es modifiquin en els propers dies. Es tracten d'equipaments que vacunaran únicament infants o tant menors de 12 anys com adults, amb circuits diferenciats.
La canalla que rebrà la punxada serà de 10 micrograms, un terç de la que s'han anat administrant, en els últims mesos, a adolescents i adults. La diferència entre la primera i la segona dosi serà de vuit setmanes.
[plantillacoronavirus]
El CAP Concòrdia, punt de vacunació per als menors de 12 anys
És un dels quatre al Vallès Occidental i un dels 12 a la regió sanitària Metropolitana Nord
ARA A PORTADA
Publicat el 14 de desembre de 2021 a les 17:21
Actualitzat el 14 de desembre de 2021 a les 18:21
Et pot interessar
-
Societat Tot el que has de saber si vas a la Festa Major de Sabadell
-
Societat On i quan puc anar a recollir el mocador per a la Festa Major?
-
Societat Obres de reparació puntual del paviment la Gran Via de Sabadell: del 18 al 22 d'agost
-
Societat Reobre tot el centre comercial Via Sabadell tres mesos després que hi morís un client per un esfondrament
-
Societat Més de 400 escoles públiques de la ciutat tindran ventiladors pel pròxim curs
-
Societat Aprovat el projecte de remodelació de l’aparcament de sorra de l’Eix Macià que tindrà 248 places