L'Institut d'Investigació i Innovació del Parc Taulí de Sabadell està treballant en un assaig per conèixer l'eficàcia i seguretat d'una nova teràpia en pacients amb càncer de pulmó metàstasic, que serviria perquè poguessin evitar la quimioteràpia.
L'assaig, anomenat TACTI-002, es troba en fase 2 i s'està fent a 50 centres. Els resultats més recents mostren que la combinació de dos fàrmacs d'immunoteràpia aconsegueix reduir el tumor en un 40%, i en més del 70% dels casos es controla la malaltia. En la següent fase, es contrastaran aquests resultats amb el sistema estàndart.
La investigació es fa amb l'esperit d'avançar en els tractaments actuals, que cada cop són més personalitzats i eficaços, així com menys tòxics i més tolerants amb els fàrmacs oncològics.
El Parc Taulí estudia com evitar la quimioteràpia als pacients amb càncer de pulmó
Societat
Segons els primers resultats, la combinació de dos fàrmacs redueix el tumor en un 40% i controla la malaltia en un 70% dels casos
ARA A PORTADA
-
-
-
Societat Més busos interurbans i dues noves rutes: consulta les tretze línies reforçades aquest setembre Neus Climent / Agències
-
Cultura Sabadell alça el teló de la seva Festa Major amb el pregó del Gran Germán Antonio Ramos Llauradó
-
Societat L'Ajuntament de Sabadell posa en marxa una nova campanya de ciutat amb la lletra «S» com a símbol Antonio Ramos Llauradó
Publicat el
25 de juliol de 2022 a
les 16:25
Et pot interessar
-
Societat
Ferrocarrils oferirà servei ininterromput durant la Festa Major de Sabadell
-
Societat
L'Ajuntament de Sabadell prorrogarà el contracte de neteja viària i recollida de residus
-
Societat
Un camió cisterna tanca el pas a una grua després d'una picabaralla a la C-58, a Sabadell
-
Societat
Joan Jubany, sobre l'assassinat de la seva germana: «Qui ho va fer, que ens ho expliqui i ens deixi tancar el cercle»
-
Societat
Controlat el foc de Santa Perpètua que ha cremat 20.000 metres quadrats de la nau d'Honda
-
Societat
La jutgessa denega a Laiglesia la petició de més dies per presentar l'escrit de defensa
