El Tribunal Suprem ha desestimat el recurs de cassació presentat per Autema en relació al canvi de compensacions de l'autopista C-16. Així doncs, la decisió del Govern de la Generalitat de l'any 2015 de compensar la concessionària a partir del volum de trànsit real que passava per l'autopista entre Terrassa i Manresa es manté ferma.
El Consell Comarcal del Bages es va personar com a part afectada en els decrets del Govern de la Generalitat per defensar un canvi de model que ha estat recorregut durant tots aquests anys per part d'Autema, empresa concessionària de l'autopista C-16. L'empresa pretenia rebre les compensacions a partir del trànsit estimat i no pas del volum de vehicles que utilitzaven la infraestructura, tal i com defensaven Generalitat i Consell Comarcal.
Recurs de cassació
La sala del contenciós administratiu del Tribunal Suprem ha desestimat finalment el recurs de cassació presentat per l'empresa concessionària en una decisió que és ferma i no es podrà recórrer.
El Suprem desestima el recurs d'Autema en relació al canvi de compensacions de l’autopista
Els decrets de la Generalitat de l'any 2015 van permetre pagar segons el volum de trànsit real de l'autopista
ARA A PORTADA
Publicat el 21 d’octubre de 2020 a les 20:00
Et pot interessar
-
Societat
Un terratrèmol nocturn desperta veïns del Vallès
-
Societat
Surt de la presó l'acusat d'assassinar Helena Jubany
-
Societat
Una dona en estat crític per la caiguda d'un fanal a Sabadell durant el temporal
-
Societat
Dos testimonis ratifiquen davant la jutgessa que Santi Laiglesia vivia al pis de Montse Careta
-
Societat
La jutgessa que investiga la mort d'Helena Jubany ordena una prova cal·ligràfica a Santi Laiglesia
-
Societat
El germà d'Helena Jubany, amb la presó de la Laiglesia: «Necessitem distanciament de l'exposició pública»
