El Nadal és temps de solidaritat. Per això, els infants de l'escola del Joan Maragall han fet 235 dibuixos, postals nadalenques i missatges d'ànims per als pacients ingressats de Covid-19 a l'Hospital Parc Taulí de Sabadell. Aquest dimarts 29 de desembre, el personal sanitari ha recollit amb il·lusió el material entregat pels alummnes santcugatencs.
Un petit detall que vol posar una "espurna de llum" i ajudar a pal·liar la solitud i l'aïllament dels afectats per la pandèmia. Fer-los arribar l'"escalfor i els somriures dels infants" per acompanyar-los en el seu període de recuperació.
Els missatges s'han entregat al centre sanitari perquè siguin penjats a les instal·lacions i puguin arribar tant a mans de l'equip mèdic i d'infermeria com a la resta del personal de l'hospital.
Una iniciativa solidària impulsada per l'AFA de l'escola santcugatenca que ha rebut el suport tant de la direcció com del professorat.
[plantillacoronavirus]
El Taulí rep amb il·lusió el detall dels infants d'una escola de Sant Cugat per als pacients de Covid
Societat
Els alumnes de l'escola de Sant Cugat han entregat més de 230 dibuixos, postals de Nadal i missatges d'ànim
ARA A PORTADA
-
-
Política Enquestes del 29-N: quin resultat hi haurà i quines majories seran viables? Roger Tugas Vilardell
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
Societat Tres casos més de maltractament de nadons no detectats a temps: Salut obre una investigació Neus Climent
-
Societat La jutgessa envia a judici Santi Laiglesia, principal sospitós de la mort d'Helena Jubany Neus Climent
Publicat el
29 de desembre de 2020 a
les 18:58
Et pot interessar
-
Societat
La construcció, principal motor econòmic del Vallès Occidental el 2025, segons BBVA
-
Societat
Desapareix una possible prova clau del cas Jubany 25 anys després
-
Societat
Santi Laiglesia, a un pas de judici per la mort d'Helena Jubany
-
Societat
La jutgessa decidirà divendres que ve si obre judici oral contra Laiglesia pel cas Jubany
-
Societat
La rehabilitació del Taulí escalarà fins als 70 milions d'euros
-
Societat
Detectat un cas de sarna en una escola bressol de Sabadell
