Segons el Servei Meteorològic de Catalunya (SMC), aquest diumenge de matinada i al llarg del matí la nuvolositat minvarà i tendirà a quedar serè o poc ennuvolat en conjunt. Tot i això, fins a migdia es mantindrà mig o puntualment molt ennuvolat al litoral central i al nord de la Costa Daurada, i a punts de l'interior hi haurà estrats baixos fins a primeres hores del matí. A partir del final del matí, es formaran nuvolades al sector central del litoral i prelitoral, així com a d'altres zones de muntanya del terç nord.
Fins a migdia és probable algun ruixat al sector central del litoral. A més, a partir de migdia, se n'esperen d'aïllats al sud de la Costa Brava que al llarg de la tarda i vespre es desplaçaran a d'altres punts del sector central del litoral i prelitoral. A més és possible algun ruixat a d'altres punts de l'interior del quadrant nord-est. Seran ruixats febles moderats en general, localment acompanyats de tempesta, i deixaran quantitats de precipitació minses o poc abundants. Tot i així, fins a migdia és possible que siguin localment fortes i abundants al litoral central i nord de la Costa Daurada.
La temperatura mínima serà similar o lleugerament més baixa, sobretot a Ponent i al terç sud. Es mourà entre els 5 i 10 ºC al Pirineu, entre els 7 i 12 ºC al Prepirineu, entre els 10 i 15 ºC a la depressió Central i al prelitoral nord, entre els 12 i 17 ºC al prelitoral i al litoral nord, i entre els 16 i 21 ºC al litoral. La temperatura màxima serà similar en general, o lleugerament més alta al prelitoral. Oscil·larà entre els 21 i 26 ºC al Pirineu, entre els 23 i 28 ºC a la resta del terç nord i al litoral, i entre els 26 i 31 ºC a la resta del país.
Els núvols seran presents bona part del dia per acomiadar setembre
Societat
Tot i la nuvolositat es mantindrà la calor
ARA A PORTADA
-
-
-
Societat Més busos interurbans i dues noves rutes: consulta les tretze línies reforçades aquest setembre Neus Climent / Agències
-
Cultura Sabadell alça el teló de la seva Festa Major amb el pregó del Gran Germán Antonio Ramos Llauradó
-
Societat L'Ajuntament de Sabadell posa en marxa una nova campanya de ciutat amb la lletra «S» com a símbol Antonio Ramos Llauradó
Publicat el
29 de setembre de 2018 a
les 23:00
Et pot interessar
-
Societat
Ferrocarrils oferirà servei ininterromput durant la Festa Major de Sabadell
-
Societat
L'Ajuntament de Sabadell prorrogarà el contracte de neteja viària i recollida de residus
-
Societat
Un camió cisterna tanca el pas a una grua després d'una picabaralla a la C-58, a Sabadell
-
Societat
Joan Jubany, sobre l'assassinat de la seva germana: «Qui ho va fer, que ens ho expliqui i ens deixi tancar el cercle»
-
Societat
Controlat el foc de Santa Perpètua que ha cremat 20.000 metres quadrats de la nau d'Honda
-
Societat
La jutgessa denega a Laiglesia la petició de més dies per presentar l'escrit de defensa
