La Joventut de la Faràndula, juntament amb l’equip de direcció de Els Pastorets, ha decidit cancel·lar la tradicional representació nadalenca davant “les traves i impediments” derivats de la pandèmia que impedeixen desenvolupar l’obra. Bàsicament, és la limitació de persones per donar forma a la funció.
“No ens podem trobar més de sis persones per poder assajar”, ha assenyalat en un comunicat i que el màxim de persones a reunir-se, fixat des del Procicat, sigui de 20 és “l’entrebanc principal”. Això fa “inviable” la representació, malgrat haver intentat buscar solucions, però això suposava rebaixar la qualitat de l’espectacle.
Intentar dur a terme la funció era “un esforç sobrehumà” i assumir “un important risc econòmic”, cosa que comporta “uns Pastorets que no estiguin a l’alçada de la Joventut de la Faràndula, que no és la nostra voluntat”. Per això han justificat suprimir les cites i apostar per fer “uns grans Pastorets” el 2021.
Els Pastorets, cancel·lats davant «les traves i impediments» de la pandèmia
Societat
La Joventut de la Faràndula promet “uns de grans” el 2021
ARA A PORTADA
-
Acció Pesta porcina: Mossos i Guàrdia Civil tornen a escorcollar el laboratori de l'IRTA-CReSA Arnau Urgell i Vidal
-
-
Societat Un camió cisterna tanca el pas a una grua després d'una picabaralla a la C-58, a Sabadell Redacció
-
Esports La FAV denuncia el porter del Sabadell Diego Fuoli per un «delicte d'odi» en la celebració de l'ascens Redacció
-
Societat Joan Jubany, sobre l'assassinat de la seva germana: «Qui ho va fer, que ens ho expliqui i ens deixi tancar el cercle» Redacció
Publicat el
04 de desembre de 2020 a
les 10:56
Actualitzat el
04 de desembre de 2020 a les
11:04
Et pot interessar
-
Societat
Controlat el foc de Santa Perpètua que ha cremat 20.000 metres quadrats de la nau d'Honda
-
Societat
La jutgessa denega a Laiglesia la petició de més dies per presentar l'escrit de defensa
-
Societat
Un magistrat del Suprem i un del Constitucional, pregoners de la Festa Major de Badia
-
Societat La defensa de Laiglesia demana «més temps» per respondre a les acusacions pel cas Jubany
-
Societat
Per què quatre helicòpters militars han sobrevolat Sabadell i Terrassa?
-
Societat La polèmica discoteca Waka desafia l'ordre de tancament
