6,2 milions d'euros de càpsules de cafè recollides durant 2020. Aquesta és la xifra que ha recopilat el Consorci de Residus del Vallès. D'aquests més de sis milions, 3.094.500 unitats han estat de plàstic i 3.197.000 d'alumini.
Precisament, un producte que l'any passat es va incrementar per l'esclat de la pandèmia, que va motivar el confinament de la població a les seves llars. Així doncs, s'ha reciclat un 33% més que el 2019. El president de l'organisme, i alcalde de Matadepera, Nil López, ha afirmat que “hem passat moltes més hores a casa i això ho estem notant en les dades de recollida de residus".
En aquest sentit, ha apuntat, a més de les unitats de cafè, l'oli de cuina. "La ciutadania ha mantingut els hàbits de separar els residus i fins i tot els ha incrementat, fet que és molt positiu”, ha afegit López.
El Vallès Occidental compta amb un sistema de reciclatge de càpsules monodosi de cafè i infusions a les deixalleries municipals que permet reciclar tant les càpsules d'alumini com les de plàstic. L'objectiu és tant el reciclatge integral dels materials que composen la càpsula com del residu orgànic del seu interior.
[plantillacoronavirus]
Els vallesans reciclen més de sis milions de càpsules de cafè l'any de la pandèmia
Societat
Un 33% més que el 2019 en un any marcat pel consum d'aquest producte a casa
ARA A PORTADA
-
Acció Pesta porcina: Mossos i Guàrdia Civil tornen a escorcollar el laboratori de l'IRTA-CReSA Arnau Urgell i Vidal
-
-
Societat Un camió cisterna tanca el pas a una grua després d'una picabaralla a la C-58, a Sabadell Redacció
-
Esports La FAV denuncia el porter del Sabadell Diego Fuoli per un «delicte d'odi» en la celebració de l'ascens Redacció
-
Societat Joan Jubany, sobre l'assassinat de la seva germana: «Qui ho va fer, que ens ho expliqui i ens deixi tancar el cercle» Redacció
Publicat el
28 de març de 2021 a
les 14:00
Et pot interessar
-
Societat
Controlat el foc de Santa Perpètua que ha cremat 20.000 metres quadrats de la nau d'Honda
-
Societat
La jutgessa denega a Laiglesia la petició de més dies per presentar l'escrit de defensa
-
Societat
Un magistrat del Suprem i un del Constitucional, pregoners de la Festa Major de Badia
-
Societat La defensa de Laiglesia demana «més temps» per respondre a les acusacions pel cas Jubany
-
Societat
Per què quatre helicòpters militars han sobrevolat Sabadell i Terrassa?
-
Societat La polèmica discoteca Waka desafia l'ordre de tancament
