La Junta Electoral obliga l'Ajuntament de Sabadell a retirar la pancarta "Llibertat presos polítics" arran d'un recurs presentat per Ciutadans i PP. Es tracta d'una pancarta que les dues formacions van denunciar perquè s'actués de la mateixa manera que es va fer a la ciutat de Barcelona, on l'Ajuntament va acceptar la decisió i la va despenjar.
De la mateixa manera, i segons detalla el PP en un comunicat, es demana que es retirin els llaços grocs que hi ha a diferents edificis municipals, tres d'ells lluminosos a l'Ajuntament, la Torre de l'Aigua i el Centre Cívic de Torre-romeu.
Darrerament, la Junta electoral ha prohibit als membres de les meses del 21-D lluir el llaç groc a favor de l'alliberament dels presos polítics i que TV3 faci servir l'expressió "Govern a l'exili". Ara, també actua a Sabadell, motiu pel qual els populars demanen que el govern municipal acati la resolució. Ara per ara, però, l'Ajuntament no s'ha pronunciat sobre quina serà la seva decisió.
ENQUESTA Creieu que l'Ajuntament de Sabadell ha de retirar la pancarta dels presos i els llaços grocs, com demana la Junta Electoral?
La Junta Electoral ho ha ordenat aquest dilluns
ARA A PORTADA
-
-
Dos anys del 28-M: com estan les quatre capitals del país? D. Cobo / B. Surroca / À. Llobet / A. Ramos
-
-
Per què no m'ha arribat l'alerta al mòbil durant el simulacre de Protecció Civil? Lluís Girona Boffi
-
Quines poblacions de Catalunya es beneficiarien del tren orbital que planteja el Govern? Anna Mira Perich
Publicat el 11 de desembre de 2017 a les 21:26
Et pot interessar
-
Mor el regidor d'ERC a Castellar Ferran Rebollo
-
Anna Lara: «Que l'aigua regenerada de Sabadell s'utilitzi per regar camps de golf ens sembla un despropòsit»
-
L'acord de pressupostos de la Generalitat inclou l'Hospital Ernest Lluch i el túnel d'Horta
-
El PSC unificarà les federacions del Vallès Occidental
-
ERC s'integra al govern socialista de Barberà del Vallès
-
Sabadell inicia la prova pilot dels autobusos d'hidrogen