El portaveu d’ERC, Gabriel Fernàndez, ha demanat que la reforma de la plaça de la Llibertat, al barri de la Concòrdia, es faci d’acord amb una taula de treball en què hi hagi una representació plural: agents socials, grups municipals i entitats d’aquesta àrea de la ciutat. Fernàndez ha criticat que s’hagi “tirat endavant una obra d’aquesta envergadura sense haver-la pactat” amb el veïnat.
Per això ha insistit en escoltar “què volen” els ciutadans que viuen al voltant d’aquest emplaçament i “consensuar un projecte adequat” i això passa per aquesta “taula de treball específica on ens asseguem tots: veïns i entitats del barri i grups municipals”. Ha subratllat la necessitat que s’aturin els treballs actuals.
La regidora republicana, Glòria Llobet, ha carregat contra el govern municipal per “tirar pel dret” una intervenció que “no satisfà les necessitats dels seus usuaris”. Unes queixes, segons ha dit, rebudes a títol individual i d’altres organitzacions del barri, per tant, “tothom coincideix en el desacord” amb el projecte presentat aquest estiu.
ERC vol que la reforma de la plaça de la Llibertat passi per una taula amb veïns
Duu al ple de novembre una moció que reclama que s’atura el projecte actual
ARA A PORTADA
Publicat el 30 d’octubre de 2021 a les 10:00
Et pot interessar
-
Societat L'Ajuntament de Sabadell invertirà prop de 3 milions en la millora dels carrers
-
Societat Pas endavant per construir el nou aparcament del passeig de Can Feu
-
Societat Els veïns de Sabadell es planten contra els ocupants d'un local després de setmanes d'incidents
-
Societat Així serà l'Eix Macià de Sabadell: renovació del carril bici i més seguretat
-
Societat Sabadell transformarà el Parc d’Odessa amb més verd i equipaments
-
Societat Condemnat per abusar i prostituir la seva cosina menor a Barberà del Vallès