S'ha fet esperar, però ja és oficial: Facebook incorporarà el botó "no m'agrada" a la xarxa social. L'anunci l'ha fet el fundador de la plataforma, Mark Zuckerberg, que ha explicat que l'opció estarà disponible ben aviat, encara que no ha concretat quan.
Finalment, doncs, Facebook ha cedit a les peticions dels usuaris que feia una dècada que reclamaven poder mostrar el seu descaord amb una fotografia o publicació. Zuckerberg ha volgut deixar clar que l'opció entra en funcionament perquè "els usuaris se sentin acompanyats" i puguin expressar "empatia" i que en cap cas volen que serveixi per "atacar" o "ofendre".
És per aquest motiu que segurament el botó no serà un dit polze cap avall, segons informa The New York Times. D'acord amb el rotatiu, Zuckerberg va explicar que no havia trobat la manera d'afegir aquesta opció sense que resultés una acció positiva i no negativa.

ARA A PORTADA
-
El Museu d’Art de Sabadell celebra la Festa Major amb dues exposicions sobre dues artistes sabadellenques Redacció
-
Sabadell recuperarà els espectacles d'aigua, llum i música a les fonts del Passeig tota la Festa Major Redacció
-
Catalunya afronta la segona onada de calor: quan i on s'assoliran temperatures extremes? Arnau Urgell i Vidal
-
El pregó de Marta Pontnou i Laura Fa i els Brodas Bros donaran el tret de sortida a la Festa Major de Sabadell 2025 Redacció
-
Publicat el 20 de setembre de 2015 a les 19:00
Et pot interessar
-
Societat Aprovat el projecte de remodelació de l’aparcament de sorra de l’Eix Macià que tindrà 248 places
-
Societat L'Ajuntament incrementarà un milió d'euros més el pressupost per a les escoles bressol municipals
-
Societat Comencen les obres de la primera residència pública de Sabadell
-
Societat Piscines municipals de Sabadell: preus i horaris de 2025
-
Societat Sabadell és la ciutat preferida de la població catalana per viure
-
Societat Així serà la Festa Major de Sabadell 2025