L'alcaldessa de Sabadell, Marta Farrés, ha fixat com a objectiu que la Pista Coberta d'atletisme, que fins el passat mes de juliol va ser punt vacunació massiva, el mes de març per recuperar l'estat original de l'equipament esportiu. "Si licitem abans" es podrà engegar la competició esportiva.
Farrés, però, ha admès que "no podrem cobrir tota la temporada, però sí l'última part". Ha condicionat la represa a que la Generalitat "doni resposta" a la petició que es va fer des del consistori. La Diputació de Barcelona i el Consejo Superior de Deportes (CSD) han garantit que finançaran la reconstrucció.
Tal com ha apuntat es tracten d'unes intervencions que no arriben al mig milió d'euros i que cada administració -Diputació, CSD, Ajuntament de Sabadell i (presumiblement) Govern- aportarà a parts iguals.
La Pista Coberta ha patit en 15 mesos diversos canvis, va passar de ser l'Hospital Temporal Vallès Salut a un dels vacunòdroms de Catalunya, un dels diferents que va escollir Salut en la campanya per immunitzar la població. En els gairebé dos mesos d'administració d'injeccions va notificar-se 168.000 vaccins, sent la franja d'edat més vacunada la d'entre 40 i 60 anys.
[plantillacoronavirus]
Farrés vol que la Pista Coberta d'atletisme torni acollir competicions al març
La Diputació de Barcelona i el Consejo Superior de Deportes han garantit l'aportació, a l'espera del pronunciament de la Generalitat
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de setembre de 2021 a les 18:50
Actualitzat el 27 de setembre de 2021 a les 19:10
Et pot interessar
-
Societat L'Ajuntament de Sabadell invertirà prop de 3 milions en la millora dels carrers
-
Societat Pas endavant per construir el nou aparcament del passeig de Can Feu
-
Societat Els veïns de Sabadell es planten contra els ocupants d'un local després de setmanes d'incidents
-
Societat Així serà l'Eix Macià de Sabadell: renovació del carril bici i més seguretat
-
Societat Sabadell transformarà el Parc d’Odessa amb més verd i equipaments
-
Societat Condemnat per abusar i prostituir la seva cosina menor a Barberà del Vallès