L'associació FEMVallès ha reaccionat a l'accident mortal que es va produir el passat dilluns a l'AP-7, a Barberà del Vallès, on van perdre la vida tres persones i va haver-hi una desena de ferits de diversa consideració, i ha reclamat "més seguretat i funcionalitat". Així ho ha fet a través d'una carta que ha enviat al Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana.
Ha subratllat que és "el darrer episodi tràgic a les autopistes del Vallès", recordant que la zona on va tenir lloc el sinistre és el "tram amb més densitat de trànsit de vehicles". Ha posat l'accent en la necessitat de moderar la velocitat i implementar una regulació en l'avançament de camions en aquest ramal, recalcant la "urgència" d'una proposta d'actuacions.
També ha suggerit la implementació de "petites intervencions" com les dutes a terme per la Generalitat en els carrils d'accés a la C-58 i C-17 amb l'AP-7 i B-30. "Sense necessitat de grans partides ni terminis d'obra llargs" i que permeten una reducció de la congestió i un benefici per a la seguretat viària.
FEMVallès ha incidit en "l'oportunitat" amb el nomenament com a secretari general d'Infraestructures, Xavi Flores, i pel seu "bagatge" per "solucionar bona part dels problemes" en aquesta via i ha rememorat que fa 25 anys va haver-hi "l'últim pla sistemàtic de millores a l'AP-7 i B-30", quan aquest càrrec també hi havia un català, Albert Vilalta.
[noticia]36204[/noticia]
FEMVallès reacciona a l'accident mortal de l'AP-7 a Barberà i reclama «més seguretat i funcionalitat»
Societat
Suggereix moderar la velocitat i regular els avançaments dels camions a la via
ARA A PORTADA
-
Successos Mor un home de 34 anys en un xoc frontal a la BV-1248 a Sabadell: un dels cotxes era robat Redacció
-
Societat L'Ajuntament de Sabadell prorrogarà el contracte de neteja viària i recollida de residus Redacció
-
Política Unes 150 persones es manifesten a Sabadell per reclamar l’aplicació de l’amnistia als CDR Redacció
-
Acció Pesta porcina: Mossos i Guàrdia Civil tornen a escorcollar el laboratori de l'IRTA-CReSA Arnau Urgell i Vidal
-
Publicat el
29 de gener de 2022 a
les 14:00
Et pot interessar
-
Societat
Un camió cisterna tanca el pas a una grua després d'una picabaralla a la C-58, a Sabadell
-
Societat
Joan Jubany, sobre l'assassinat de la seva germana: «Qui ho va fer, que ens ho expliqui i ens deixi tancar el cercle»
-
Societat
Controlat el foc de Santa Perpètua que ha cremat 20.000 metres quadrats de la nau d'Honda
-
Societat
La jutgessa denega a Laiglesia la petició de més dies per presentar l'escrit de defensa
-
Societat
Un magistrat del Suprem i un del Constitucional, pregoners de la Festa Major de Badia
-
Societat La defensa de Laiglesia demana «més temps» per respondre a les acusacions pel cas Jubany
