El portaveu del PP de Sabadell, Esteban Gesa, ha estat directe i ha demanat “definició” als dos socis de govern Guanyem i Unitat pel Canvi. “No valen mitges tintes. Si són o no independentistes”, ha expressat i els ha recordat que en la votació al ple de l’entrada a l’AMI s’hi van oposar.
Precisament, aquest fet és el que ha emprat per remarcar que la ciutat “no és independentista”. Gesa ha lamentat el canvi d’horari del ple ordinari d’octubre, perquè ha estat motivat pel monogràfic sobre l’aplicació de l’article 155 que s’ha de celebrar al Parlament i ha assegurat que l’agenda de l’Ajuntament “no la marca” la Generalitat-
El popular ha denunciat que la ciutat “està absolutament parada” pel procés de Catalunya i ha emplaçat l’equip municipal a “dedicar-se als problemes de tots els ciutadans”.
Aplicació de l’article 155
El PP de Sabadell ha rebut aquest dimecres la visita, a la seu de la formació, del president provincial, Dani Serrano. El popular ha garantit l’aplicació del 155 “per recuperar l’autogovern de Catalunya”, després “d’haver viscut una de les majors infàmies els últims 40 anys”, en referència als plens celebrats a la cambra catalana els dies 6 i 7 de setembre.
Serrano també ha assegurat que la no compareixença del president de la Generalitat, Carles Puigdemont, al Senat és una actuació “covarda”, amagant-se “rere la gran massa independentista”. I ha condicionat la retirada del 155 a una retractació pública de tot el que ha fet. Així mateix, ha demanat “tranquil·litat” de cara aquest posada en marxa de la normativa i que no va “en contra de ningú” i tot plegat ha de desembocar en unes eleccions autonòmiques.
Gesa a Guanyem i Unitat pel Canvi: «Definiu-vos si sou o no independentistes»
Societat
Gesa recorda que l’agenda de l’Ajuntament “no la marca” la Generalitat | El president provincial dels populars, que ha visitat Sabadell, garanteix l’aplicació de l’article 155
ARA A PORTADA
-
Successos Mor un home de 34 anys en un xoc frontal a la BV-1248 a Sabadell: un dels cotxes era robat Redacció
-
Societat L'Ajuntament de Sabadell prorrogarà el contracte de neteja viària i recollida de residus Redacció
-
Política Unes 150 persones es manifesten a Sabadell per reclamar l’aplicació de l’amnistia als CDR Redacció
-
Acció Pesta porcina: Mossos i Guàrdia Civil tornen a escorcollar el laboratori de l'IRTA-CReSA Arnau Urgell i Vidal
-
- Albert Hernàndez
- Exredactor de NacióSabadell
Publicat el
25 d’octubre de 2017 a
les 20:34
Actualitzat el
25 d’octubre de 2017 a les
20:51
Et pot interessar
-
Societat
Un camió cisterna tanca el pas a una grua després d'una picabaralla a la C-58, a Sabadell
-
Societat
Joan Jubany, sobre l'assassinat de la seva germana: «Qui ho va fer, que ens ho expliqui i ens deixi tancar el cercle»
-
Societat
Controlat el foc de Santa Perpètua que ha cremat 20.000 metres quadrats de la nau d'Honda
-
Societat
La jutgessa denega a Laiglesia la petició de més dies per presentar l'escrit de defensa
-
Societat
Un magistrat del Suprem i un del Constitucional, pregoners de la Festa Major de Badia
-
Societat La defensa de Laiglesia demana «més temps» per respondre a les acusacions pel cas Jubany
