GRÀFIC | Augment de l'atur per tancar l'any a Sabadell

En termes interanuals el nombre de persones desocupades s'ha reduït

Publicat el 04 de gener de 2024 a les 16:19
Actualitzat el 04 de gener de 2024 a les 16:29
Sabadell ha registrat un augment de l'atur durant l'últim mes de l'any 2023, segons les dades de l'Observatori de Treball de la Generalitat. Així, 154 persones han passat a formar part de la llista de persones desocupades, i l'índex se situa en un 11,03%. Aquesta dada, en termes interanuals, és positiva, ja que fa tot just un any era de l'11,61%. Actualment, a la ciutat hi ha 11.375 persones aturades.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
També s'ha incrementat l'atur a la cocapital Terrassa, en 103 persones (11,63%), mentre que a Rubí ha caigut respecte al mes anterior (45 persones) i a Sant Cugat, en 15. En tots els casos, però, la taxa d'atur és inferior a la del mes de desembre de 2022. 

Al Vallès Occidental en conjunt, l'atur s'ha incrementat: actualment hi ha 44-660 persones desocupades (10%), mig miler més que al mes anterior (+0,4%). I també ha augmentat a nivell de Catalunya, situant la taxa en un 7,82%.