Aquest dimarts no hi haurà canvis i seguirà l'ambient calorós i amb clar predomini del sol. La diferència estarà amb el pas de núvols que en comptes de ser a la segona part de la jornada, podrà donar-se al llarg del dia, però no amenaçarà l'ambient plàcid i, fins i tot, de xafogor.
El dia es llevarà amb calor, amb el mercuri marcant registres elevats, a prop dels 20 ºC i que a les hores centrals poden passar els 30, cosa que farà que tinguem un nou dia marcat per la calor.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=uZBaWDbhRIs[/youtube]
El Servei Meteorològic de Catalunya preveu un dimarts amb un cel poc ennuvolat, tot i que al llarg del dia pot donar-se una evolució de les nuvolades, amb el pas d'intervals de núvols baixos, al principi i final del dia.
Les temperatures seran molt semblants a les d'aquest dilluns i es mouran amb valors similars. Així, la mínima entre els 14 i 19 ºC i la màxima entre els 28 i 33 ºC.
ARA A PORTADA
Publicat el 29 de juny de 2020 a les 22:00
Et pot interessar
-
Societat Tres de cada quatre beques menjador al Vallès Occidental són per a alumnes amb nacionalitat espanyola
-
Societat Sabadell posarà en marxa la zona de baixes emissions el pròxim dilluns 15 de setembre
-
Societat La inversió municipal per aclimatar les escoles de Sabadell suma més de 6 milions d’euros
-
Societat Tot el que has de saber si vas a la Festa Major de Sabadell
-
Societat On i quan puc anar a recollir el mocador per a la Festa Major?
-
Societat Obres de reparació puntual del paviment la Gran Via de Sabadell: del 18 al 22 d'agost