La secció setena de l'Audiència Provincial de Barcelona ha iniciat el judici, aquest dimarts 29 d'octubre, a qui va ser Inspector del Cos Nacional Policia de Terrassa, acusat d'un delicte contra la salut pública i d'un delicte de dipòsit de municions pels quals el fiscal demana 9 anys de presó.
En concret, els fets van passar a Terrassa l'any 2017 quan l'acusat era inspector de la policia espanyola i exercia les seves funcions a la comissaria Terrassa com a Cap de Subgrup de la Brigada Local d'Estrangeria i Fronteres.
Se l'acusa de tenir tant al seu domicili com també en el seu despatx professional i a la seva taquilla, diverses substàncies estupefaents, com a cocaïna, haixix i marihuana, amb la intenció de destinar-les al consum de terceres persones.
Totes aquestes substàncies van ser descobertes arran de l'entrada i registre, per ordre judicial, en el marc d'unes diligències prèvies seguides per un jutjat contra el processament per un delicte continuat de suborn, falsedat documental i contra els drets dels ciutadans estrangers. També li van ser localitzades en la seva taquilla cinc armes de foc i 726 cartutxos, superant els permesos per a tenir en dipòsit.
							
																					
														
								Jutgen un inspector de la policia espanyola de Terrassa per possessió de drogues i armes
La fiscalia ha demanat fins a 9 anys de presó
ARA A PORTADA
- 
													
													
															  
- 
													20 detinguts i més de 160 denúncies en el novè dispositiu «Kanpai» contra la multireincidència Redacció  
- 
													«Només queda que els accionistes enterrin l'opa»: ofensiva final del Sabadell per frenar el BBVA Redacció  
- 
													
													
															  
- 
													Gabriel Fernàndez, portaveu d'ERC a Sabadell, deixa el partit per desavinences amb la direcció Redacció  
Publicat el 29 d’octubre de 2019 a les 20:37
																			
								Et pot interessar
- 
												 Societat
												La jutgessa cita a declarar Santi Laiglesia el 28 de novembre per la mort d'Helena Jubany Societat
												La jutgessa cita a declarar Santi Laiglesia el 28 de novembre per la mort d'Helena Jubany
- 
												Societat Tres de cada quatre beques menjador al Vallès Occidental són per a alumnes amb nacionalitat espanyola 
- 
												 Societat
												Sabadell posarà en marxa la zona de baixes emissions el pròxim dilluns 15 de setembre Societat
												Sabadell posarà en marxa la zona de baixes emissions el pròxim dilluns 15 de setembre
- 
												 Societat
												La inversió municipal per aclimatar les escoles de Sabadell suma més de 6 milions d’euros Societat
												La inversió municipal per aclimatar les escoles de Sabadell suma més de 6 milions d’euros
- 
												 Societat
												Tot el que has de saber si vas a la Festa Major de Sabadell Societat
												Tot el que has de saber si vas a la Festa Major de Sabadell
- 
												 Societat
												On i quan puc anar a recollir el mocador per a la Festa Major? Societat
												On i quan puc anar a recollir el mocador per a la Festa Major?

 
															 
															 
															 
															 
															