La Crida per Sabadell ha manifestat la seva satisfacció davant la sentència del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) que ha condemnat als germans Bustos i Daniel Fernández per tràfic d’influències a 1 any i 4 mesos de presó i 60.000 euros de multa cadascun.
La portaveu i número 2 a la llista, Glòria Rubio, ha recordat que "encara queda molta neteja per fer, tot i que aquesta sentència és un element important en el procés de fer fora la màfia". Així mateix, l’advocada ha recalcat que el proper maig es presenta "una gran oportunitat per a transformar la ciutat, posar-la al servei de les persones i acabar amb la corrupció".
Paral·lelament, la candidatura d’esquerres ha volgut destacar el paper de la Plataforma Sabadell Lliure de Corrupció i l’ALLAC que ha qualificat de "determinants" per esclarir el fets i arribar fins al final com a principals impulsors de l’acusació popular. En aquesta línia Rubio, ha manifestat que "és imprescindible superar l’etapa de la delegació i l’opacitat" i ha apuntat com a clau de volta per fer efectiva la transparència "la implicació de la ciutadania".
La Crida creu que la sentència és un pas endavant «per fer fora la màfia»
Societat
Considera «determinant» el paper de la Plataforma Sabadell Lliure de Corrupció i l’ALLAC
ARA A PORTADA
-
Societat Tres casos més de maltractament de nadons no detectats a temps: Salut obre una investigació Neus Climent
-
Societat La jutgessa envia a judici Santi Laiglesia, principal sospitós de la mort d'Helena Jubany Neus Climent
-
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
Successos Desarticulen a Sabadell una organització que facilitava l'entrada irregular de migrants dominicans a Europa ACN
Publicat el
30 de març de 2015 a
les 17:18
Actualitzat el
30 de març de 2015 a les
17:27
Et pot interessar
-
Societat
Santi Laiglesia, a un pas de judici per la mort d'Helena Jubany
-
Societat
La jutgessa decidirà divendres que ve si obre judici oral contra Laiglesia pel cas Jubany
-
Societat
La rehabilitació del Taulí escalarà fins als 70 milions d'euros
-
Societat
Detectat un cas de sarna en una escola bressol de Sabadell
-
Societat
L'Ajuntament de Sabadell posa en marxa una nova campanya de ciutat amb la lletra «S» com a símbol
-
Societat
Ferrocarrils oferirà servei ininterromput durant la Festa Major de Sabadell
