La processó de Badia atrau devots fins la matinada

  • Processó de 2016 a Badia del Vallès | Ajuntament de Badia. -
Publicat el 29 de març de 2016 a les 19:00
El passat divendres 25 de març Badia del Vallès va celebrar la processó de Divendres Sant, gràcies a l’organització de la Cofradía Padre Jesús Nazareno y Nuestra Señora de los Dolores. Els carrers de la ciutat es van omplir d’una multitud de persones que van veure passar les imatges al so de l'Agrupació Musical de Badia del Vallès i de l'Agrupació Musical Can Ros de Cabrera d'Anoia.

La processó, que va començar poc després de les 18.00 hores i es va allargar fins la matinada, la va encapçalar el president i la camarista de la Confraria, la presidenta i la Hermana Mayor de la Hermandad Rociera de Badia del Vallès i la Hermana Mayor de la Hermandad Rociera los Romeros de Barcelona.

Els actes de la Setmana Santa es van iniciar amb el trasllat de les imatges i la Santa Missa, el pregó d’anunciació, que es va celebrar al dia següent i la celebració de la processó de la Borriquita, durant el Diumenge de Rams, 20 de març.