El grup teatral sabadellenc Il·lús Teatre ha convertit en una tradició els seus espectacles estiuencs basats en sonets de Shakespeare i aquest any els trasllada al Fresc Festival. Viuràs en el meu vers és un recital de poemes del bard en la veu de l’actor Jordi Boixaderas i l’actriu Laura Conejero, acompanyats de la Il·lús Teatre Orchestra.
Aquest any presenten una selecció de sonets que encara no havíem vist, juntament amb versions millorades de sonets que ja havien format part dels anteriors espectacles d’aquesta sèrie.
ARA A PORTADA
-
L'opa es complica: els accionistes del Sabadell aproven la venda de TSB i el repartiment de dividends extraordinari Bernat Surroca Albet | Pep Martí i Vallverdú
-
-
Sabadell recuperarà els espectacles d'aigua, llum i música a les fonts del Passeig tota la Festa Major Redacció
-
El pregó de Marta Pontnou i Laura Fa i els Brodas Bros donaran el tret de sortida a la Festa Major de Sabadell 2025 Redacció
-
Publicat el 26 de juny de 2018 a les 23:00
Et pot interessar
-
Societat Aprovat el projecte de remodelació de l’aparcament de sorra de l’Eix Macià que tindrà 248 places
-
Societat L'Ajuntament incrementarà un milió d'euros més el pressupost per a les escoles bressol municipals
-
Societat Comencen les obres de la primera residència pública de Sabadell
-
Societat Piscines municipals de Sabadell: preus i horaris de 2025
-
Societat Sabadell és la ciutat preferida de la població catalana per viure
-
Societat Així serà la Festa Major de Sabadell 2025