[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=KaOC9danxNo[/youtube]
La mort del cantant David Bowie aquest dilluns va omplir la xarxa d'homenatges al cantant. El tribut que li va rendir l'astronauta Chris Hadfield el 2013 des de l'Estació Espacial Internacional va ser un dels més compartits. A l'emocionant vídeo es pot veure el canadenc interpretant el mític tema del "duc blanc" Space Oddity.
De fet, Bowie va cedir els drets d'autor de la cançó a l'astronauta. El temps estipulat per a aquest "prestem" era d'un any, però l'èxit de la versió, que va superar de seguida el milió de visites, i les reclamacions dels usuaris, van fer que Bowie ampliés la cessió dos anys més. El vídeo, doncs, es podrà veure fins al juny de 2016. "Jo sóc només un cadet especial, ell és el comandant", va escriure el cantant britànic després d'escoltar la interpretació de Hadfield.
La xarxa recupera l'emocionant versió d'«Space Oddity» de Bowie cantada per un astronauta
Societat
Els internautes recorden David Bowie amb la cançó
- Braithwaite té contracte amb l'Espanyol fins al 2025 -
- Europa Press
ARA A PORTADA
-
Acció Pesta porcina: Mossos i Guàrdia Civil tornen a escorcollar el laboratori de l'IRTA-CReSA Arnau Urgell i Vidal
-
-
Societat Un camió cisterna tanca el pas a una grua després d'una picabaralla a la C-58, a Sabadell Redacció
-
Esports La FAV denuncia el porter del Sabadell Diego Fuoli per un «delicte d'odi» en la celebració de l'ascens Redacció
-
Societat Joan Jubany, sobre l'assassinat de la seva germana: «Qui ho va fer, que ens ho expliqui i ens deixi tancar el cercle» Redacció
Publicat el
12 de gener de 2016 a
les 20:00
Et pot interessar
-
Societat
Controlat el foc de Santa Perpètua que ha cremat 20.000 metres quadrats de la nau d'Honda
-
Societat
La jutgessa denega a Laiglesia la petició de més dies per presentar l'escrit de defensa
-
Societat
Un magistrat del Suprem i un del Constitucional, pregoners de la Festa Major de Badia
-
Societat La defensa de Laiglesia demana «més temps» per respondre a les acusacions pel cas Jubany
-
Societat
Per què quatre helicòpters militars han sobrevolat Sabadell i Terrassa?
-
Societat La polèmica discoteca Waka desafia l'ordre de tancament
