L'Ambaixador Reial ha visitat aquest dimarts al matí la planta de Pediatria de l'Hospital Parc Taulí de Sabadell. La presidenta del Parc Taulí, Dolors Costa, ha acompanyat el visitant màgic per les diverses habitacions, recollint els desitjos i les cartes adreçades als Reis d'Orient.
Els infants que hauran d'estar ingressats per la Nit de Reis, doncs, poden estar tranquils perquè els Reis passen per totes les cases, però també per altres llocs on saben que hi ha els nens i les nenes, com els ha explicat l'Ambaixador.
A més de l'Ambaixador, tres jugadors del primer equip del FC Barcelona - Oriol Romeu, Fermín López i Ander Astralaga - també han visitat l'Hospital i han repartit bosses de la Fundació Barça, a més de fer-se fotografies amb els nens i joves ingressats i les seves famílies. També han visitat els pacients de la Unitat de Crisis d'Adolescents.
L'Ambaixador Reial i jugadors del Barça visiten els infants ingressats al Parc Taulí
Els infants han pogut passar una estona agradable amb el personatge màgic i els seus ídols
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de gener de 2024 a les 18:01
Actualitzat el 02 de gener de 2024 a les 18:24
Et pot interessar
-
Societat
Un terratrèmol nocturn desperta veïns del Vallès
-
Societat
Surt de la presó l'acusat d'assassinar Helena Jubany
-
Societat
El primer nadó del 2026 és de Sabadell
-
Societat
Una dona en estat crític per la caiguda d'un fanal a Sabadell durant el temporal
-
Societat
Dos testimonis ratifiquen davant la jutgessa que Santi Laiglesia vivia al pis de Montse Careta
-
Societat
La jutgessa que investiga la mort d'Helena Jubany ordena una prova cal·ligràfica a Santi Laiglesia
