Segons el Servei Meteorològic de Catalunya (SMC), aquest divendres el cel estarà entre mig i molt ennuvolat fins a primera hora del matí. A partir de llavors, la nuvolositat minvarà i el cel quedarà serè o poc ennuvolat, tret de punts de muntanya on creixeran nuvolades que poden deixar el cel molt ennuvolat al Pirineu i Prepirineu.
més, també durant la tarda podran arribar alguns núvols per ponent que deixaran el cel mig ennuvolat al terç oest. Amb tot, hi haurà intervals de núvols baixos a punts del litoral, més probables al litoral sud al matí i a la meitat nord a partir del migdia.
Temperatura lleugerament més baixa, tant la mínima com la màxima. La temperatura mínima es mourà entre 11 i 16 ºC al Pirineu, entre 14 i 19 ºC al Prepirineu, a la depressió Central i al prelitoral i entre 18 i 23 ºC al litoral. La temperatura màxima oscil·larà entre 25 i 30 ºC al litoral, entre 29 i 34 ºC a Ponent i a l'interior de la vall de l'Ebre i entre 27 i 32 ºC a la resta del país.
ARA A PORTADA
-
-
Acció Pesta porcina: Mossos i Guàrdia Civil tornen a escorcollar el laboratori de l'IRTA-CReSA Arnau Urgell i Vidal
-
-
Societat Un camió cisterna tanca el pas a una grua després d'una picabaralla a la C-58, a Sabadell Redacció
-
Esports La FAV denuncia el porter del Sabadell Diego Fuoli per un «delicte d'odi» en la celebració de l'ascens Redacció
Publicat el
28 de juny de 2018 a
les 23:00
Et pot interessar
-
Societat
Joan Jubany, sobre l'assassinat de la seva germana: «Qui ho va fer, que ens ho expliqui i ens deixi tancar el cercle»
-
Societat
Controlat el foc de Santa Perpètua que ha cremat 20.000 metres quadrats de la nau d'Honda
-
Societat
La jutgessa denega a Laiglesia la petició de més dies per presentar l'escrit de defensa
-
Societat
Un magistrat del Suprem i un del Constitucional, pregoners de la Festa Major de Badia
-
Societat La defensa de Laiglesia demana «més temps» per respondre a les acusacions pel cas Jubany
-
Societat
Per què quatre helicòpters militars han sobrevolat Sabadell i Terrassa?
