Després de les primeres pluges de l'any, que van quedar concentrades al llarg del matí d'aquest divendres, torna l'estabilitat i el predomini del sol. Una situació que s'allargarà aquest dissabte i diumenge, les temperatures seran més fredes, especialment a les primeres hores del dia.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=n6YB2RJLfqM[/youtube]
Segons el Servei Meteorològic de Catalunya per aquest dissabte s'espera un cel net de núvols i ambient assolellat que contrarrestarà els registres mínims de primera hora, que seran una mica més baixos que els del dia anterior.
La temperatura mínima no passarà dels 6 ºC, mentre que el mercuri s'enfilarà fins als 15 ºC, especialment a les hores centrals de la jornada.
Marxen les pluges i torna el sol el cap de setmana
Les temperatures, però, seran més fredes
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de gener de 2020 a les 22:00
Et pot interessar
-
Societat Condemnen dos acusats del «cas Mercuri» per irregularitats en unes obres particulars a Sabadell
-
Societat La UAB aprova una declaració per reforçar la seva oposició a la situació a Palestina
-
Societat Badia del Vallès encara la retirada de l'amiant sense un calendari clar i amb dubtes per part del veïnat
-
Societat Denuncien abocaments d'origen industrial al riu Ripoll a Sabadell
-
Societat Estudiants de la UAB acampen per demanar que la universitat trenqui els vincles amb Israel
-
Societat Les deficiències de construcció només afecten l'edifici sinistrat: tot el que sabem de Via Sabadell