Segons informa el Servei Meteorològic de Catalunya (SMC), aquest divendres i de matinada el cel estarà entre mig i molt ennuvolat pel pas de núvols alts i mitjans i per intervals de núvols baixos al sector central del litoral i prelitoral. Al llarg del matí minvarà la nuvolositat i el cel quedarà serè o poc ennuvolat la resta de la jornada. Nogensmenys, a la tarda creixeran nuvolades a l'interior del quadrant nord-est que localment deixaran el cel molt ennuvolat.
La temperatura mínima serà lleugerament més baixa a la meitat oest i semblant a la resta. La màxima no experimentarà canvis importants. La mínima es mourà entre -9 i -4 ºC al Pirineu i Prepirineu occidental, entre -7 i -2 al Pirineu i Prepirineu oriental i a la depressió Central, entre -5 i 0 ºC al prelitoral i entre-1 i 4 ºC al litoral. La màxima oscil·larà entre 2 i 7 ºC al Pirineu, entre 4 i 9 ºC al Prepirineu, entre 6 i 11 ºC a la depressió Central i entre 8 i 13 ºC a la resta del territori.
ARA A PORTADA
-
Acció Pesta porcina: Mossos i Guàrdia Civil tornen a escorcollar el laboratori de l'IRTA-CReSA Arnau Urgell i Vidal
-
-
Societat Un camió cisterna tanca el pas a una grua després d'una picabaralla a la C-58, a Sabadell Redacció
-
Esports La FAV denuncia el porter del Sabadell Diego Fuoli per un «delicte d'odi» en la celebració de l'ascens Redacció
-
Societat Joan Jubany, sobre l'assassinat de la seva germana: «Qui ho va fer, que ens ho expliqui i ens deixi tancar el cercle» Redacció
Publicat el
22 de febrer de 2018 a
les 23:00
Actualitzat el
22 de febrer de 2018 a les
23:11
Et pot interessar
-
Societat
Controlat el foc de Santa Perpètua que ha cremat 20.000 metres quadrats de la nau d'Honda
-
Societat
La jutgessa denega a Laiglesia la petició de més dies per presentar l'escrit de defensa
-
Societat
Un magistrat del Suprem i un del Constitucional, pregoners de la Festa Major de Badia
-
Societat La defensa de Laiglesia demana «més temps» per respondre a les acusacions pel cas Jubany
-
Societat
Per què quatre helicòpters militars han sobrevolat Sabadell i Terrassa?
-
Societat La polèmica discoteca Waka desafia l'ordre de tancament
