Segons el Servei Meteorològic de Catalunya, aquest dilluns arrenca la setmana amb, de matinada, la nuvolositat anirà augmentant d'oest a est fins a deixar el cel molt ennuvolat o cobert en general, amb nuvolositat més compacta a la meitat oest. A més, al litoral hi haurà intervals de núvols baixos, més abundants els dos extrems del litoral i a l'inici i final del dia.
No es descarta alguna roïna a la tarda a punts de Pirineu Occidental. La temperatura mínima serà semblant o lleugerament més alta. Es mourà entre 3 i 8 ºC al Pirineu, entre 11 i 16 ºC al litoral i entre 6 i 11 ºC a la resta. La temperatura màxima serà similar o lleugerament més baixa. Es mourà entre 17 i 22 ºC al Pirineu i Prepirineu i entre 19 i 24 ºC a la resta del país.
Més sol que núvols per arrencar la setmana
Societat
La temperatura, igual els darrers dies, registres baixos a primera hora i més calor a les hores centrals
ARA A PORTADA
-
Societat Més busos interurbans i dues noves rutes: consulta les tretze línies reforçades aquest setembre Neus Climent / Agències
-
Cultura Sabadell alça el teló de la seva Festa Major amb el pregó del Gran Germán Antonio Ramos Llauradó
-
Societat L'Ajuntament de Sabadell posa en marxa una nova campanya de ciutat amb la lletra «S» com a símbol Antonio Ramos Llauradó
-
-
Publicat el
27 d’octubre de 2019 a
les 21:00
Actualitzat el
27 d’octubre de 2019 a les
21:01
Et pot interessar
-
Societat
L'Ajuntament de Sabadell prorrogarà el contracte de neteja viària i recollida de residus
-
Societat
Un camió cisterna tanca el pas a una grua després d'una picabaralla a la C-58, a Sabadell
-
Societat
Joan Jubany, sobre l'assassinat de la seva germana: «Qui ho va fer, que ens ho expliqui i ens deixi tancar el cercle»
-
Societat
Controlat el foc de Santa Perpètua que ha cremat 20.000 metres quadrats de la nau d'Honda
-
Societat
La jutgessa denega a Laiglesia la petició de més dies per presentar l'escrit de defensa
-
Societat
Un magistrat del Suprem i un del Constitucional, pregoners de la Festa Major de Badia
