V. F. R., veí de Terrassa de 29 anys, va morir aquest dijous a la carretera C-1415a, entre el mateix terme municipal i Castellar, en caure de la bicicleta que conduïa i ser atropellat per un camió, segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT). Els fets van tenir lloc poc abans de les onze del matí.
[noticiadiari]35/76669[/noticiadiari]
A causa de l'accident el ciclista va resultar ferit crític i el Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) el va traslladar a l'Hospital Parc Taulí de Sabadell, on va morir més tard. Cinc patrulles dels Mossos, tres dotacions dels Bombers i cinc ambulàncies i l'helicòpter medicalitzat del SEM van actuar en l'incident.
Amb aquesta són 103 les persones que han mort en accident de trànsit a la xarxa viària catalana en el que va d'any. La carretera va estar tallada en els dos sentits de la marxa fins a la una del migdia.
Mor el ciclista que va ser atropellat per un camió a la carretera entre Terrassa i Castellar
L'home, de 29 anys, havia quedat ferit crític aquest dijous al matí
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de desembre de 2020 a les 12:43
Actualitzat el 26 de desembre de 2020 a les 12:44
Et pot interessar
-
Societat Així serà la Festa Major de Sabadell 2025
-
Societat L'Ajuntament de Sabadell invertirà prop de 3 milions en la millora dels carrers
-
Societat Pas endavant per construir el nou aparcament del passeig de Can Feu
-
Societat Els veïns de Sabadell es planten contra els ocupants d'un local després de setmanes d'incidents
-
Societat Així serà l'Eix Macià de Sabadell: renovació del carril bici i més seguretat
-
Societat Sabadell transformarà el Parc d’Odessa amb més verd i equipaments