Un motorista ha mort aquest dimarts a la tarda a la C-58, a l'altura de Sabadell, en xocar contra un turisme. Els Mossos han rebut l'avís a les 18.37 hores i han activat quatre patrulles, a més també s'han mobilitzat dues dotacions dels Bombers i unes altres dues ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).
Segons les primeres informacions facilitades per l'SCT, el motorista ha fet un avançament entre dos cotxes i ha caigut en fregar-ne un.
Amb aquesta ja han mort 154 persones en el que va d'any per accident a la xarxa viària interurbana de Catalunya, segons dades del SCT.
Mor un motorista a la C-58 a Sabadell en xocar contra un turisme
Societat
Segons el SCT, el motorista hauria caigut en un avançament entre dos vehicles
ARA A PORTADA
-
-
Acció Pesta porcina: Mossos i Guàrdia Civil tornen a escorcollar el laboratori de l'IRTA-CReSA Arnau Urgell i Vidal
-
-
Societat Un camió cisterna tanca el pas a una grua després d'una picabaralla a la C-58, a Sabadell Redacció
-
Esports La FAV denuncia el porter del Sabadell Diego Fuoli per un «delicte d'odi» en la celebració de l'ascens Redacció
Publicat el
05 de novembre de 2019 a
les 20:17
Actualitzat el
05 de novembre de 2019 a les
20:46
Et pot interessar
-
Societat
Joan Jubany, sobre l'assassinat de la seva germana: «Qui ho va fer, que ens ho expliqui i ens deixi tancar el cercle»
-
Societat
Controlat el foc de Santa Perpètua que ha cremat 20.000 metres quadrats de la nau d'Honda
-
Societat
La jutgessa denega a Laiglesia la petició de més dies per presentar l'escrit de defensa
-
Societat
Un magistrat del Suprem i un del Constitucional, pregoners de la Festa Major de Badia
-
Societat La defensa de Laiglesia demana «més temps» per respondre a les acusacions pel cas Jubany
-
Societat
Per què quatre helicòpters militars han sobrevolat Sabadell i Terrassa?
